خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

شکست غرور

ما دو تن مغرور  

هر دو از هم دور 

 

وای در من تاب دوری نیست 

ای خیالت خاطر من را نوازش بار 

بیش از این در من صبوری نیست 

 

بی تو من تنهای تنهایم 

من به دیدار تو می آیم 

 

 

حمید مصدق 

*********************** 

 

یه سی دی از دوستم گرفتم! 

نوحه های قدیمی ! 

بوی سیب رو از اولشم خیلی دوست داشتم! 

ولی گیرم نمیومد! 

حالا این تو هست! 

آهنگ اولی های بنیامینم که واسه امام حسین خونده هم هست!

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 12:55 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام ...

شعرای قشنگی انتخاب میکنی.

مهرداد جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

بنیامینم واسه امام حسین خونده!!!

آررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره!
یک شعرای چرت و پرتیم هست بعضیاش که نگو!
مثلا یکیش میگه:
عموم قشنگه!
قدش بلنده!
....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد