خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

من نوشت

الان یه رب به 5صبه و من نشستم پای متنای قدیمی....

رفتم تمام متنایی رو که تیر هر سال نوشته بودم خوندم...

یه سال شادی یه سال غم.....

خیلی از چیزایی رو که نوشتمو اصلا یادم هم نبود....

کاشکی می شد همه چیزای خوب یاد ادم بمونه و همه ی بداش از یادش بره...

-----------------------------------------

پ.ن:خیلی خوشحالم!

بالاخره می تونم بدون استرس شب ها رو تا صبح فیلم ببینم  و تا ظهر بخوابم....

بالاخره dream high 2 رو از عارف گرفتم....

چقدر دلم می خواست اینو ببینم!!!!!

پ.ن ( مخصوص عارف ): komeo oni.....chinja komatda.....

یه خبر جدید..........

و سعیده عروس می شود!    O:-)