خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

اشک


شده تا حالا یه روز بخوای گریه کنی

 ولی هرچی زور بزنی نشه

 بعد یه روز بخوای اصلا گریه نکنی

 ولی به ازای هز نفسی که میکشی و هر پلکی که میزنی

 اشکات بیان پایین؟؟

مرهم

۱) گل یا پوچ ! 

 

دستانت را برابرم می گیری 

و می گویی : 

گل یا پوچ !؟ 

در دلم می گویم : فقط دستانت ! 

 

 

۲) مرهم ! 

 

مرهم زخم هایم 

     کنج لبان توست... 

بوسه نمی خواهم ٬ چیزی بگو ! 

 

 

۳) دلم... ! 

 

 بهانه گیر زبان نفهم ! 

 دلم را می گویم ... 

آخر تو را از کجا برایش بیاورم !؟


منبع:http://kooris-6.blogsky.com

رشته محبت

من رشته ی محبت تورا پاره می کنم 

شاید گره خورد به تو نزدیک تر شوم