خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

یا ابا صالح المهدی ادرکنی

همه جا دنبال تو میگردم

که تویی درمان همه دردم

یا ابا صالح مددی مولا(۲)

همه جا بروم به بهانه‌ی تو

که مگر برسم به در خانه‌ی تو

که تو مولای من مجنونی

همه هست من

همه هستی من

یا ابا ...

متفاوت باشید

دیوانه بمانید اما مانند عاقلان رفتار کنید خطر متفاوت بودن را بپذیرید

اما بیاموزید که بدون جلب توجه متفاوت باشید.

                                                                              (پائولو کولیو)

معنی کنید

ساقیا از بهر کوثر

ما را از ان نوش فرما

لطفا اینو برای من معنی کنید.

لطفا بخوانید

۱.اگر کسی هستید که شاد است که دیوانه است که افسرده است حتما این مطالب را بخوانید

انگلیسی ها می گویند وقتی حضرت ادم حوا را دید خودش را معرفی کرد و گفت:

madame i am adam

و اینگونه ادب در جهان به کار گرفته شد.

۲.فرمان دادم مرا بدون تابوت و مومیائی دفن کنید تا اجزای بدنم خاک ایران را تشکیل دهد.                                                                                         کوروش کبیر

۳.کسی که حرف می زند می کارد و کسی که می شنود درو می کند. ژان لویی...

۴.زندگی سه چیز است:بخشیدن،گذشتن،فراموش کردن

۵.کینه پنهان نمی ماند.     شکسپیر

۶.هر که باد بکارد طوفان درو می کند.

۷.حقیقت و گل سرخ هر دو خار دارند.تریشی

۸.دنیا دو روز است یک روز با تو و یک روز بر علیه تو روزی که با تو بود مغرور نشو و روزی که بر علیه تو بود مایوس نشو.

۹.اگر انچه را که لازم نداری بخری به زودی ان چه را که لازم داری می فروشی.

مه الود

در این جنگل مه الود تو چرا مرا تنها نگذاشتی خدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سهراب سپهری

لولوی شیشه ها

در این اتاق تهی پیکر     انسان مه الود!

نگاهت به حلقه‌ی کدام در اویخته؟

در ها بسته

و کلیدشان در تاریکی دور شد.

نسیم از دیوار ها می تراود :

گل های قالی می لرزد.

ابر ها در افق رنگارنگ پرده پر می زنند

باران ستاره‌ اتاقت را پر کرد       انسان مه الود!

هزار دست به جای هزار پا

دست دلم باز شود اگر

دست دلت رو شود شاید

و آنوقت از دور دست ها

دستهایمان در آغوش یکدیگر بیفتند

و به افتخار دست انداختن

دست بی رحم زمانه

دست بزنند.

اس ام اس

بی بی سی

سی ان ان

ال پی سی

ام بی سی

الجزیره

العربیه

و شبکه خبر

تایید کردند که تو در قلب منی..!!

شعر

هر کی بگه این شعر ماله کیه یه جایزه پیشه من داره یه سکه !!!!!!!!!!

تعجب نداره وقتی بگین خودتون می فهمین.نترسین عکس سکه رو بهتون نمی دم خودشو میدم.

پیش از این ها فکر می کردم خدا  .....

من فقط اسمشو میذارم اما شاید دلم سوخت یه کم از شعرشم نوشتم.