آیا میدانید خیار چه خاصیت هایی برای ما دارد؟

خواص مفید درمانی خیار کدامند؟

 

خیار از خانواده کدو و خربزه‌ و از جمله خوراکی‌های سرشار از ریزمغذی‌های مفید برای بدن است.

 

ادامه نوشته

درمان نازایی مردان با طب سنتی

درمان ناباروری مردان,درمان ناباروری مردان ازو اسپرم,درمان ناباروری مردان فاقد اسپرم,درمان ناباروری مردان با طب سنتی,درمان ناباروری مردان با داروهای گیاهی,درمان ناباروری مردان با سلولهای بنیادی,درمان ناباروری مردان بدون اسپرم,درمان ناباروری مردان در طب سنتی,درمان ناباروری مردان با تغذیه,درمان ناباروری

درمان ناباروری مردان,درمان ناباروری مردان ازو اسپرم,درمان ناباروری مردان فاقد اسپرم,درمان ناباروری مردان با طب سنتی,درمان ناباروری مردان

 مردان واریکوسل,درمان ناباروری در مردان فاقد اسپرم,درمان نازایی مردان با طب سنتی,درمان ناباروری زنان با طب سنتی,درمان نازايي مردان با طب سنتي,درمان نازایی زنان با طب سنتی,درمان ناباروری در مردان با طب سنتی,درمان ناباروری زنان با داروهای گیاهی,درمان نازایی زنان با داروهای گیاهی,درمان نازایی زنان با گیاهان دارویی,درمان ناباروری مردان با داروی گیاهی,درمان نازایی زنان با داروی گیاهی,درمان ناباروری مردان با گیاهان دارویی,

 

البته ناباروری در گذشته مسیری تلقی می شد که انتهایش فقط به زنان بازمی گشت، اما امروزه با افزایش سطح آگاهی های عمومی زوج های نابارور دریافته اند که نیمی از علل ناباروری به خانم ها و نیم دیگر آن به آقایان باز می گردد.

 

ناباروری مردان

دکتر جلیل حسینی، متخصص اورولوژی با تاکید بر این که ۵۰ درصد ناباروری ها به آقایان و مشکلات مربوط به نطفه در آنان بازمی گردد، می گوید: خوشبختانه ناباروری در آقایان در بیشتر موارد، حتی در صورتی که مشکلات ژنتیک و کروموزومی در بروز آن نقش داشته باشد، قابل درمان است.

البته متخصصان تاکید می کنند که شناخت کامل عوامل موثر در ناباروری غیرممکن است و با وجود تشخیص بسیاری از بیماری های ژنتیک و غیرژنتیک و نیز عوامل اکتسابی در بروز ناباروری، علت بروز نازایی در برخی زوجین همچنان ناشناخته باقی می ماند.

 

مردانی که در دام ناباروری می افتند؟

بررسی متخصصان نشان داده است که اختلالات جنسی چون انزال زودرس، اختلال در نعوظ و کاهش میل جنسی همچنین سابقه جراحی قبلی روی دستگاه تناسلی،واریکوسل (اتساع و پیچ خوردگی غیر طبیعی شبکه وریدی بالای بیضه ها)، شیمی درمانی و رادیو تراپی، عفونت های آمیزشی، کشیدن سیگار، در معرض گرما بودن، پوشیدن لباس های خیلی تنگ و ابتلا به برخی بیماری های ویروسی چون اوریون در دوران جوانی، سابقه ضربه، مصرف داروهای هورمونی و داشتن رژیم های غذاییبسیار سخت و غیراصولی از عواملی است که می تواند به اختلالات ناباروری در آقایان منتهی شود. البته دکتر حسینی در گفت و گو با جام جم با اشاره به مواردی که نطفه سازی در آقایان صورت نمی گیرد، می گوید: در چنین مواردی بررسی عوامل مختلف موثر بر اختلالات باروری در شخص صورت می گیرد و اگر از میان آنها علت مشخصی یافت نشود، بحث اختلالات ژنتیکی و کروموزومی مطرح می شود. خوشبختانه اکنون تست های پیشرفته اندازه گیری هورمون ها و تست های ژنتیک و کروموزومی وجود دارد و با درمان های نوین ناباروری امکان بچه دار شدن این دسته از آقایان نیز فراهم شده است.

مراقب عوامل خطر ناباروری در اطرافتان باشید

بسیاری از عواملی که به سبک و شیوه زندگی آقایان باز می گردد، خواسته یا ناخواسته عوارض بی شماری را بر روند سلامت جسمی از جمله سلامت باروری در آنها به جا می گذارد.

به گفته دکتر حسینی در دانشنامه سلامت ، برخی عوامل ازجمله سیگار کشیدن، مصرف الکل و مواد مخدر در بروز ناباروری آقایان بسیار تاثیرگذار است. به بیان دیگر اثرات سیگار کشیدن در بروز اختلالات مربوط به تولید، شکل و حرکت نطفه در آقایان ثابت شده است. همچنین ایستادن طولانی مدت یا کار کردن در محل های بسیار گرم نیز به بروز اختلالات باروری در آقایان متنهی می شود. به بیان دیگر دمای عضو تولید مثلی آقایان همیشه باید دمایی پایین تر از دمای معمولی بدن یعنی ۳۷ درجه داشته باشد. مشاغلی که با نشستن یا رانندگی طولانی مدت همراه است نیز می تواند در بروز ناباروری بسیار موثر باشد. این اورولوژیست با تاکید بر منع مصرف داروهای هورمونیکه در بدنسازی با هدف افزایش حجم توده عضلانی استفاده می شود، می افزاید: مصرف این داروها افراد را دچار اختلالات تولید نطفه و در مواردی نازایی می کند. همچنین مصرف برخی داروهای آنتی بیوتیکی یا برخی داروهای ضدافسردگی، ضد فشار خون و نیز برخی داروهایی که برای ناراحتی های معده تجویز می شود می تواند با عوارضی چون اختلالات باروری در آقایان همراه باشد.

میوه و سبزیجات تازه مصرف کنید

تاثیر نوع تغذیه بر حفظ سلامت باروری در آقایان به اثبات رسیده، تا جایی که دکتر حسینی در پاسخ به این پرسش که رژیم غذایی سخت می تواند به بروز اختلالات باروری در آقایان منجر بشود یا خیر، می گوید: رژیم غذایی غیراصولی با کاهش دادن کالری مورد نیاز روزانه و نیز ویتامین و املاح ضروری برای بدن در روند باروری و بخصوص نطفه سازی آقایان بدون شک تاثیرگذار است. بر این اساس آقایان نباید از مصرف میوه و سبزیجات تازه در کنار مصرف مکمل های ویتامینی غافل شوند.

پس می توان نتیجه گرفت که سوء تغذیه و مصرف ناکافی غذاهای ضروری سبب اختلال در تولید و کار اسپرم ها می شود.

پیگیر باشید، اما بدون نگرانی

متخصصان اورولوژیست تاکید می کنند که چند ماه تلاش بی نتیجه برای صاحب فرزند شدن، لزوما به معنای آن نیست که هریک از زوجین با اختلالات باروری روبه رو هستند، اما اگر با گذشت یک یا دو سال، بارداری در خانم اتفاق نیفتد و در صورتی که سابقه ای از جراحی در دستگاه تولید مثلی یا ابتلا به بیماری خاصی نیز در مرد وجود داشته باشد یا این که مشکلی در روابط زناشویی دیده شود، باید به متخصصان در مراکز ناباروری مراجع کرد. البته دکتر حسینی بر برخی مشکلات جسمی چون سردرد های شدید در آقایان نیز به عنوان نشانه قابل تامل در بروز ناباروری تاکید می کند و می افزاید: در موارد معدودی برخی تومورها در مغز به بالا رفتن هورمونی در بدن (پرولاکتین) منجر می شود که اختلال ترشح هورمون های جنسی مردانه و کاهش تولید نطفه را به دنبال دارد. در صورت وجود چنین مشکلی می توان شخص را از طریق مصرف دارویی یا جراحی درمان کرد.

درمان نازایی مردان با طب سنتی

چرا مردان از رابطه جنسی دهانی خوششان می آید؟

 

پرشین طب – دانستنیهای جنسی | به گزارش پرشین طب؛ رابطه جنسی دهانی، یکی از نوع های متنوع رابطه جنسی است که در حال حاضر در کشور ما نیز در حال رواج است. این نوع آمیزش در فرهنگ غرب به یکی از اصلی ترین حرکات رابطه جنسی مبدل شده است اما در کشور ما به دلایل های خاصی کمتر دیده شده و طبق نظرسنجی ها، زوج ها تمایلی به انجام آن ندارند. حال ما در این نوشته قصد داریم دلایلی که باعث می شود بعضی مردان و زنان از رابطه دهانی خوشنود شوند را ذکر کنیم.

تعریف رابطه جنسی دهانی

رابطه جنسی دهانی (در انگلیسی: Oral sex) نام نوعی از آمیزش جنسی است که در آن مرد برای زن و یا زن برای مرد و یا هر دو به طور همزمان اندام جنسی طرف مقابل را به وسیله دهان شان تحریک می‌کنند. در آمیزش جنسی دهانی، اعضای دهان و حلق از جمله زبان، دندان ها و حلق در تحریک اندام جنسی طرف مقابل نقش دارند. در اصطلاح علمی به آمیزش جنسی دهانی که از سوی زن برای مرد انجام شود، Fellatio و عملی مشابهی که از سوی مرد بر روی زن انجام شود، Cunnilingus نامیده می‌ شوند. نام‌ های مصطلح این نوع آمیزش در زبان فارسی به ترتیب، «ساک زدن» و «لیس زدن» است.

ریسک بیماری: بیماری‌های آمیزشی مانند کلامیدیا، پاپیلومای انسانی، سوزاک، زونا، هپاتیت و سایر بیماری‌ها مانند HIV یا ایدز می‌توانند از طریق آمیزش دهانی انتقال پیدا کنند.

دلایل لذت فیزولوژیکی سکس دهانی

در مردان
مکیدن آلت تناسلی مردان باعث ایجاد فشار بر آلت شده و این فشار منجر به تجمع خون در بافتهای آلت میشود و این حالت برای مردان لذتبخش است و باعث حالت برانگیختگی در آنها میشود ، همچنین حرکت ورود و خروج آلت درد هان و فشار لبها بر آن میتواند بر افزایش لذت آن موثر باشد.

در زنان
لیسیدن چوچوله یا مکیدن لبه های بیرونی میتواند برای زنان لذتبخش باشد و در تحریک و ارگاسم غیر دخولی موثر باشد خصوصا درمورد افرادی که واژن آنها ترشح معمول را ندارند و به به عبارتی دچار خشکی واژن هستند سکس دهانی پیش از دخول میتواند علاوه بر تحریک در سهولت عمل دخول نیز موثر باشد.

دلایل روانی لذت از سکس دهانی

دلایل روانی لذت از این مدل رابطه چیست؟

عامل روانی در لذت جنسی مردان بیش از عامل فیزیکی نقش بازی میکند تا حدی که مردان این توانایی غیر ارادی را دارند تا بدون عمل فیزیکی رابطه جنسی به انزال دستیابند که معمولا این اتفاق در خواب برای آنها اتفاق می افتد و علت آن نیاز به تخلیه منی میباشد به عبارتی بدن مردان هر چند وقت یکبار نیاز به تخلیه منی دارد و این عمل برای پروستات و دفع بهتر ادرار لازم است ، همچنین حس برانگیختگی مردان میتواند با یک جرقه ذهنی زودگر چند ثانیه صورت پذیرد ، پیرامون موارد مذکور رابطه جنسی دهانی از ابعاد روانی برای مردان از این حیث لذتبخش است که حس برتری به آنها دست میدهد و همچنین عمل همسر خود را فداکارانه و برگرفته از حس دوست داشتن محسوب میکنند ، اثر روانی و ذهنیت پردازی در مردان آنقدری هست که بدون تجربه لذت آن به این باور رسیده باشند که این رابطه حتما برای آنها لذت‌بخش خواهد بود چرا که فکر به آن برای آنها لذت بخش است در نتیجه مغز آنها به این عمل واکنش مثبت نشان میدهد .

اگر چه در زنان دو فاکتور احساس و لمس نقش بسزائی در تحریک جنسی و لذت جنسی بازی میکند اما این بدان معنا نمی‌باشد که ذهنیت جنسی یا تخیلات جنسی در زنان کم اهمیت است ، سکس دهانیدر زنان نیز لذت‌بخش است و از نظر روحی روانی باعث شکل‌ گیری حس خوشایندی نسبت به همسرشان در آنها میشود باور این موضوع که همسر وی به او این لذت را تقدیم می‌کند در پرورش حس تعلق درونی موثرتر است.

چرا برخی زنان و مردان از سکس دهانی اجتناب میکنند؟

دلیل اول: این یک رفتار کثیف و چندش آور است ..!؟

با توجه به آنکه آلت تناسلی مردانه و زنانه محلی برای دفع ادرار است این طرز فکر در برخی افراد بوجود می آید که این اندام از نظر بهداشتی پاک نمیباشد و لیسیدن و مکیدن آن عملی کثیف است در حقیقت آلت تناسلی اگرچه محل دفع ادرار میباشد اما در صورت رعایت نظافت محلی غیر بهداشتی محسوب نمیشود و البته فراموش نکنیم این محل ، محل اصلی مربوط به لذت جنسی است این افراد اکثرا آنرا عملی چندش آور می دانند و در مواجه شدن با آن رفتار و برخوردی تند (تدافعی – تهاجمی – اکراه) از خود بروز میدهند یا حتی تمایل همسر خود نسبت به آنرا به تمسخر میگیرند و او را پس میزنند ، این رفتار آنها میتواند یکی از دلایل اصلی سرکوب میل جنسی همسر (حتی برای همیشه) نسبت به وی باشد معمولا این افراد خود را در اسارت ذهنیت اشتباهی قرار داده اند، چه بسا هستند افرادی که حتی از دیدن و لمس کردن آلت تناسلی هم اکراه دارند این افراد نیاز به درمان دارند. لازم به ذکر است برخی از این افراد پس تجربه عملی تغییر دیدگاه خواهند داد.

دلیل دوم: این رفتار را درشأن شخصیت خود نمیدانند

اکثر زنان تصور میکنند سکس دهانی مخصوص اعمال روسپیها . بازیگران پورنو میباشد و انتظار همسر آنها از انجام آن انتظاری غیرمعقولانه و مقایسه شدن با روسپی‌ها میدانند و حتی یک توهین به خود یا به تصور اینکه انجام این رفتار باعث کوچک شدن شخصیت آنها میشود از انجام آن خودداری میکنند این در حالیست که یکی از نشانه های قدرت و برتری میتواند تامین غریزه جنسی همسر باشد

دلیل سوم: ترس و تصویر نا مطلوب ذهنی

برخی از افراد ممکن است مورد استفاده های جنسی قرار گرفته باشند و جز افرادی باشند که به زور و ناخواسته درگیر چنین رابطه ای شده باشند یا تصویری در ذهن آنها نقش بسته باشد ، مسلما نا خودآگاه وغیر ارادی نسبت به آن واکنش منفی بروز میدهند این افراد برای حل این مشکل نیاز به درمان درمان دارند

دلیل چهارم: عدم تقابل آن

آیا خود حاضر به انجام این رفتار برای همسر تان هستید ؟ اگر نه بعید نیست علت خوداری همسر شما از انجام آن یا انجام با اکراه آن یکطرفه بودن آن باشد

سکس دهانی از نظر شرعی

رابطه جنسی دهانی بین زن و شوهر از نظر شرعی از روابط غیر متعارف نمی‌ باشد و بر عکس از روابطیست که اشکال شرعی در صورتی که ترشحات آلت تناسلی مردانه و زنانه خورده نشود به آن وارد نیست. با این حال می‌ توانید برای اطمینان خاطر با مراجعه به استفتائات مرجع تقلید خود نسبت به حکم آن اطمینان حاصل نمایید.

از همسر خود لذت ببرید و لذت را به او تقدیم کنید

دسته ای از زنان و مردان هستند که لذت خود را معطوف به لذت همسرشان می‌دانند به اینگونه که از لذت بردن همسرشان نسبت به رفتاری که در رابطه جنسی انجام می‌دهند حس تحریک بیشتر و لذت بیشتری را تجربه می‌کنند و برخی دیگر تنها به لذت جنسی خود اهمیت می‌دهند، به عبارتی همسر خود را ملزم به انجام خواسته‌های جنسی خود می‌دانند اما این در حالیست که خود را ملزم به تامین خواسته‌های جنسی وی نمی‌کنند، از اینرو طرفین دچار عدم توازن در رابطه جنسی می‌شوند که میتواند تبدیل به یکی از پایه‌های شکست در زندگی زناشوئی یا پدیده خیانت باشد، مسلماْ خواسته‌ی آمیزش جنسی دهانی جزء خواسته‌های غیرمتعارف نیست بلکه می‌تواند یکی از اصول اصلی رابطه جنسی می‌باشد.

درمان ضعف جنسی با طب سنتی

آموزش, آمیزش جنسی, آمیزش دانستنی های جنسی ,درمان رابطه جنسی ضعیف

آموزش, آمیزش جنسی, آمیزش دانستنی های جنسی ,درمان رابطه جنسی ضعیف, درمان رابطه جنسی ضعیف با گیاهان دارویی, درمان ضعف جنسی, درمان ضعف جنسی با طب سنتی ,درمان ضعف در دخول, رابطه جنسی, ضعف جنسی

 

پرشین طب –  دانستنی های جنسی | به گزارش پرشین طب؛ رابطه جنسی مناسب یکی از مواردی است که باید زوجین به آن توجه ویژه ای داشته باشند ، آمیزش جنسی باید به صورت مطلبو انجام شود تا رضایت طرفین را دربر داشته باشد ، اما گاهی این وسط ضعف در رابطه جنسی دیده می شود ، در این نوشته می خواهیم در مورد ضعف رابطه جنسی و راه های درمان آن مطالب مناسبی را برای شما دوستان عزیز قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 

آیا می دانستید رفع ناتوانی جنسی با راههای درمانی طبیعی نسبت به درمان دارویی بسیار مفیدتر و مناسبتر است؟
ناتوانی و ضعف جنسی می‌تواند به‌دلیل ضعف مغز باشد که دارای علائــمی مانند کــدورت حــواس، فکــر مشوش، کم بودن میل جنسـی و عدم‌لـذت از نزدیکـی جنسی باشد. درمان ناتوانی جنسی با غذا بسیار بهتر از درمان با داروست.

علوی کارشناس طب سنتی درباره ضعف جنسی و راه‌های رفع آن، اظهار کرد: کسانی که مبتلا به ضعف نیروی جنسی هستند بهتر است با مصرف برخی از غذاها اقدام به درمان ضعف جنسی شان کنند. به‌گفته وی مواد غذایی مانند نخود، لوبیا، هویج یا زردک، شـلغم، پیـاز سرخ‌شـده در روغـن، مغزهای گیاهی مانند پسته، بادام، چلغوزه (تخم صنوبر) و کنجد، میگـو و مـرغ‌ که بهتر است بدون آنتی بیوتیک باشد، برای رفع ضعف جنسی استفاده شود. همچنین مصرف برنج با مُصلحاتی مانند زیره، شـیر، ترب، تره، شاهی،کنگر، انگور، موز و نارگیل برای تقویت نیروی جنسی مفید است.

این کارشناس طب سنتی ادامه داد: برخی از غذاها مانند حلیم تهیه شده از گوشت زیاد،نارگیل و شکر به‌صورت قاووت و حلـوا از نشاسته نیز برای رفع کم بودن مایع منی مفید است.
ناتوانی و ضعف جنسی می‌تواند به‌دلیل ضعف مغز باشد که دارای علائــمی مانند کــدورت حــواس، فکــر مشــوش و مشغول، استرس، کندی در حرکات، کم بودن میل جنسـی،کم بودن احساس حرکت منی، عدم لـذت از نزدیکـی جنسی، وجـود تخیلات در زمان انزال و بعد از آن، سابقه آسیب مغـزی ناشـی از ضربه یا بی‌خوابی‌ به‌افراط است. علوی یادآور شد: اگر کسی دارای چنین علائمی است بهتر است با غذا خود را درمان کند چرا که درمان ناتوانی جنسی با غذا بسیار بهتر از درمان با داروست.

افرادی که ضعف جنسی آنها ناشی از ضعف مغز است بهتر است که گوشت تیهو , با جوجه مرغ و نخـود، زعفـران، دارچین و میخک نخود‌آب تهیه کنند و با نان گندم یا برنج آبکش شده مصرف کنند. برنج کته نیز برای این افراد مناسب نیست.

 

منبع: پرشین طب

عکس های شیما محمدی پاییز 94

عکس های شیما محمدی,عکس های شیما محمدی

عکس های زیبای شیما محمدی,عکس های جدید شیما محمدی,عکس های بی حجاب شیما محمدی

shima mohammadi photos,shima mohammadi,shima mohammadi instagram,aks jadid shima mohammadi,عکس های شیما محمدی shima mohammadi,عکس های زیبای شیما محمدی,عکس های جدید شیما محمدی,عکس های بی حجاب شیما محمدی,جدیدترین عکس های شیما محمدی,گالری عکس شیما محمدی,عکس های شیما محمدی مهر ماه ۹۴,عکس های پاییزی شیما محمدی,بیوگرافی و عکس های شیما محمدی,عکس های شیما محمدی + بیوگرافی کامل,فیلم و سریال های شیما محمدی,عکس های شیما محمدی با ساپورت,عکس شیما محمدی و همسرش,عکس شیما محمدی اینستاگرام,عکس شیما محمدی بدون آرایش,عکس شیما محمدی با شوهرش,

 

تصاویر شیما محمدی

عکس های زیبای شیما محمدی,عکس های جدید شیما محمدی,عکس های بی حجاب شیما محمدی,جدیدترین عکس های شیما محمدی,گالری عکس شیما محمدی,عکس های شیما محمدی مهر ماه 94,عکس های پاییزی شیما محمدی,بیوگرافی و عکس های شیما محمدی,عکس های شیما محمدی + بیوگرافی کامل,فیلم و سریال های شیما محمدی,عکس های شیما محمدی با ساپورت,عکس شیما محمدی و همسرش,عکس شیما محمدی اینستاگرام,عکس شیما محمدی بدون آرایش,عکس شیما محمدی با شوهرش

عکس شیما محمدی و همسرش

عکس های زیبای شیما محمدی,عکس های جدید شیما محمدی,عکس های بی حجاب شیما محمدی,جدیدترین عکس های شیما محمدی,گالری عکس شیما محمدی,عکس های شیما محمدی مهر ماه 94,عکس های پاییزی شیما محمدی,بیوگرافی و عکس های شیما محمدی,عکس های شیما محمدی + بیوگرافی کامل,فیلم و سریال های شیما محمدی,عکس های شیما محمدی با ساپورت,عکس شیما محمدی و همسرش,عکس شیما محمدی اینستاگرام,عکس شیما محمدی بدون آرایش,عکس شیما محمدی با شوهرش

عکس های جدید شیما محمدی

عکس های زیبای شیما محمدی,عکس های جدید شیما محمدی,عکس های بی حجاب شیما محمدی,جدیدترین عکس های شیما محمدی,گالری عکس شیما محمدی,عکس های شیما محمدی مهر ماه 94,عکس های پاییزی شیما محمدی,بیوگرافی و عکس های شیما محمدی,عکس های شیما محمدی + بیوگرافی کامل,فیلم و سریال های شیما محمدی,عکس های شیما محمدی با ساپورت,عکس شیما محمدی و همسرش,عکس شیما محمدی اینستاگرام,عکس شیما محمدی بدون آرایش,عکس شیما محمدی با شوهرش

جواد مقدم عاشورا ۹۴

جواد مقدم عاشورا ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم عاشورا ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم روز عاشورا ۹۴,دانلود جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,مداحی جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,جواد مقدم شب عاشورا محرم ۹۴,دانلود عاشورا جواد مقدم ۹۴,جواد مقدم عاشورای ۹۴,جواد مقدم محرم ۹۴,جواد مقدم محرم ۹۴ تصویری

جواد مقدم محرم 94 شب عاشورا,جواد مقدم شب عاشورا,جواد مقدم شب عاشورا 94,جواد مقدم شب عاشورا 94,جواد مقدم شب عاشورا 94

,,جواد مقدم محرم ۹۴ شور,جواد مقدم محرم ۹۴ شب چهارم,جواد مقدم محرم ۹۴ شب هفتم,جواد مقدم محرم ۹۴ شب دوم,جواد مقدم محرم ۹۴ شب سوم,جواد مقدم محرم ۹۴ شب هشتم,جواد مقدم عاشورا ۹۴,جواد مقدم محرم ۹۴,دانلود جواد مقدم محرم ۹۴,نوحه جواد مقدم محرم ۹۴,جواد مقدم برای محرم ۹۴,کربلایی جواد مقدم شب عاشورا محرم ۹۴,جواد مقدم عاشورا ۹۴,جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,دانلود مداحی جدید جواد مقدم عاشورا ۹۴,

 

 

جواد مقدم عاشورا ۹۴

 

جواد مقدم محرم ۹۴ شب عاشورا,جواد مقدم شب عاشورا,جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,جواد مقدم شب عاشورا ۸۹,جواد مقدم شب عاشورا ۴۳۹۴,جواد مقدم روز عاشورا,جواد مقدم شب تاسوعا ۹۴,جواد مقدم شب عاشورا۹۴,دانلود مداحی جدید جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,جواد مقدم شب تاسوعا محرم ۹۴,جواد مقدم شب تاسوعا ۹۴,جواد مقدم شب اول محرم ۹۴,جواد مقدم شب سوم محرم ۹۴,جواد مقدم شب دوم محرم ۹۴,جواد مقدم شب چهارم محرم ۹۴,جواد مقدم شب هفتم محرم ۹۴,جواد مقدم شب پنجم محرم ۹۴,جواد مقدم شب هشتم محرم ۹۴,جواد مقدم شب نهم محرم ۹۴,جواد مقدم زیارت عاشورا,زیارت عاشورای جواد مقدم,جواد مقدم ظهر عاشورا

دانلود مداحی جدید جواد مقدم

جواد مقدم, مداحی شب عاشورا محرم, مداحی شب عاشورا محرم ۹۴, دانلود مداحی شب عاشورا محرم ۹۴, مداحی شب دهم محرم ۹۴ جواد مقدم, دانلود مداحی شب عاشورا محرم ۹۴ جواد مقدم,جواد مقدم دانلود مداحی شب عاشورا محرم ۹۴
جواد مقدم شب عاشورا ۹۴

 

لطفا برای دانلود کردن مرثیه ها، روی آیکون متحرک کلیک راست نموده و  گزینه Save Target As یا save link as را انتخاب نمایید.

جواد مقدم دانلود شب عاشورا محرم ۹۳

تاذوالجناه حرم اومد صدای مادرم اومد (زمینه)

به دلم نفس میده هرکی ازت یاد میکنه (شور)

ای که به شام سیاه مهتابی (شور)

یک آرزو دارم آقا اونم فقط کربلاته (واحد)

به شب تار مهتاب منی هر شب (واحد شلاقی)

۶ما دسته دسته جزوه غلامان زینبیم (غزل خوانی)

قلب ودلم و آب وگلم و ، دارم من (شور)

دانلود مداحی جواد مقدم شب عاشورا ۹۴

دانلود مداحی جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,جواد مقدم شب تاسوعا محرم ۹۴,جواد مقدم شب تاسوعا ۹۴,جواد مقدم شب اول محرم ۹۴

دانلود مداحی جواد مقدم شب عاشورا 94,جواد مقدم شب تاسوعا محرم 94,جواد مقدم شب تاسوعا 94,جواد مقدم شب اول محرم 94

دانلود مداحی جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,جواد مقدم شب تاسوعا محرم ۹۴,جواد مقدم شب تاسوعا ۹۴,جواد مقدم شب اول محرم ۹۴,جواد مقدم شب سوم محرم ۹۴,جواد مقدم

,دانلود مداحی جواد مقدم,دانلود مداحی جواد مقدم ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم رمضان ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم شهادت حضرت علی,دانلود مداحی جواد مقدم شب قدر,دانلود مداحی جواد مقدم برای شاهین نجفی,دانلود مداحی جواد مقدم محرم ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم به سبک سوسن خانم,دانلود مداحی جواد مقدم

 

دانلود مداحی جواد مقدم ۹۴

جواد مقدم,مداحی شب ششم محرم,مداحی شب ششم محرم ۹۴,دانلود مداحی شب ششم محرم ۹۴,مداحی شب ششم محرم ۹۴ جواد مقدم,دانلود مداحی شب ششم محرم ۹۴ جواد مقدم,جواد مقدم دانلود مداحی شب ششم محرم ۹۴,مقدم شب ۶ محرم ۹۴

دانلود مداحی مراسم شب شش محرم ۱۳۹۴ – کربلایی جواد مقدم

لطفا برای دانلود کردن مرثیه ها، روی آیکون متحرک کلیک راست نموده و  گزینه Save Target As یا save link as را انتخاب نمایید.

جواد مقدم دانلود شب شش محرم ۹۳

نمیره خوبیت از یادم دلمو دست تو دادم (زمینه)

انت حبیبی ارباب غریبی داره چه نصیبی (شور)

کجایید ای شهیدان خدایی بلاجویان (وداع از شهدا)

پاشو قاسم نزن پرپر عموتو می کشی آخر (سنگین)

اینجا حرم امن حسینه این میکده (واحد)

نه اینکه حرف تو باشد نه اینکه حرف من (شعرخوانی)

حرمت زیباست کربلا غوغاست (شور)

باز زدم آقا به تو رو منه بشکسته سبو (شور)

دانلود مداحی کریمی ویژه شب عاشورا 94

دانلود مداحی کریمی,دانلود مداحی کریمی ۹۴,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴,دانلود مداحی کریمی ۹۴,دانلود مداحی کریمی ۹۴,دانلود مداحی کریمی

 محرم 94,دانلود مداحی کریمی محرم 94,دانلود مداحی کریمی فاطمیه 94,دانلود مداحی کریمی شهادت حضرت علی,دانلود مداحی کریمی

, محرم ۹۴,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴,دانلود مداحی کریمی فاطمیه ۹۴,دانلود مداحی کریمی شهادت حضرت علی,دانلود مداحی کریمی شب قدر,دانلود مداحی کریمی ۹۴ فاطمیه,دانلود نوحه کریمی ۹۴,دانلود مداحی محمود کریمی ۹۴,دانلود مداحی فاطمیه محمود کریمی ۹۴,دانلود مداحی محمود کریمی محرم ۹۴,دانلود مداحی ایام فاطمیه محمود کریمی ۹۴,دانلود مداحی حاج محمود کریمی محرم ۹۴,دانلود مداحی محمود کریمی شهادت حضرت فاطمه ۹۴,دانلود مداحی محمود کریمی وفات ام البنین ۹۴,دانلود مداحي كريمي محرم ۹۴,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴ چیذر,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴ شب اول,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴ تصویری,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴ Mp3,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴ شب نهم,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴ صوتی,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴ شب چهارم,دانلود نوحه کریمی محرم ۹۴,دانلود مداحي كريمي ۹۴,دانلود مداحی کریمی ۹۴ محرم,دانلود مداحی کریمی ۹۴ شب هشتم,دانلود مداحی کریمی ۹۴ شب دهم,دانلود مداحی کریمی ۹۴ تصویری,دانلود مداحی کریمی ۹۴ شب اول,دانلود نوحه کریمی ۹۴,دانلود نوحه كريمي ۹۴,دانلود مداحی ۹۴محمود کریمی,دانلود مداحي كريمي ۹۴,دانلود مداحی کریمی ۹۴ چیذر,دانلود مداحی کریمی ۹۴ شب قدر,دانلود مداحی کریمی ۹۴ با طبل,دانلود مداحی کریمی ۹۴ صوتی,دانلود مداحي كريمي ۹۴ محرم,دانلود نوحه کریمی ۹۴,دانلود نوحه کریمی ۹۴ محرم,دانلود مداحی محمود کریمی ۹۴,دانلود مداحي كريمي محرم ۹۴,دانلود مداحی محمود کریمی محرم ۹۴,دانلود مداحی محمود کریمی محرم ۹۴ چیذر,دانلود رایگان مداحی کریمی محرم ۹۴,

 

,دانلود مداحی جواد مقدم,دانلود مداحی جواد مقدم ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم رمضان ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم شهادت حضرت علی,دانلود مداحی جواد مقدم شب قدر,دانلود مداحی جواد مقدم برای شاهین نجفی,دانلود مداحی جواد مقدم محرم ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم به سبک سوسن خانم,دانلود مداحی جواد مقدم

دانلود مداحي كريمي ۹۴

دانلود مداحی صوتی کریمی محرم ۹۴,دانلود گلچین مداحی کریمی محرم ۹۴,دانلود مداحی کریمی محرم سال ۹۴,دانلود مداحی های کریمی محرم ۹۴,دانلود مداحی محمود کریمی محرم ۹۴ شب هفتم,دانلود مداحي كريمي محرم ۹۴,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴ شب اول,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴ تصویری,دانلود مداحی کریمی محرم ۹۴

لطفا برای دانلود کردن مرثیه ها، روی آیکون متحرک کلیک راست نموده و  گزینه Save Target As یا save link as را انتخاب نمایید.

مداحی مراسم شب دهم عاشورا

حاج محمود کریمی دانلود شب عاشورا محرم ۹۳

غزل مصیبت حضرت اباالفضل (ع) – پر خیمه کنار رفت و یکی

روضه حضرت عباس (ع)

زمینه (هوا گرم است و تب دار است)

زمینه – من بی تو تنها چه کنم

حاج مهدي سلحشور در محرم 94 کجا مراسم دارد

برنامه مداحان در ماه محرم,برنامه مداحی محرم,نرم افزار مداحی محرم,برنامه محرم مداحان

مكان مراسمات حاج مهدي سلحشور محرم94, مكان و زمان مراسمات مداحان محرم94, برنامه مراسمات مداحان محرم94

,برنامه مداحان محرم ۹۴,برنامه مداحی محرم ۹۴,برنامه مداحان در محرم ۹۴,برنامه های مداحان در محرم ۹۴,برنامه های مداحان محرم ۹۴,برنامه مداحان تهران محرم ۹۴,برنامه مداحی محمود کریمی محرم ۹۴,برنامه مداحان محرم ۹۴,برنامه مداحی محرم ۹۴,برنامه مداحان در محرم ۹۴,برنامه مداحان در محرم,برنامه مداحان در محرم ۱۳۹۴,برنامه مداحان در محرم ۹۴,برنامه مداحان در ماه محرم,برنامه مداحی محرم,نرم افزار مداحی محرم,برنامه محرم مداحان

 

 

برنامه حاج مهدي سلحشور

مكان مراسمات حاج مهدي سلحشور محرم۹۴, مكان و زمان مراسمات مداحان محرم۹۴, برنامه مراسمات مداحان محرم۹۴, برنامه دانلود مداحي جدید مداحان كشور محرم۹۴, برنامه مداحان محرم۹۴

با فرا رسیدن ماه عزای سید و سالار شهیدان به اطلاع کلیه محبان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) میرساند که مراسم عزاداری در هیئت فاطمیون قم در دهه اول محرم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقا تهرانی و مداحی ذاکرین اهل بیت آقایان حاج مهدی سلحشور و کربلایی محمد جواد احمدی از روز سه شنبه ۲۱ مهرماه الی اول آبان ماه از ساعت ۱۹:۳۰ واقع در مسجد مقدس جمکران برگزار میگردد.

 

“همچنین مراسم مقتل خوانی ظهر عاشورا باحضور استاد مرتضی آقاتهرانی بعد از نماز ظهر در مسجد جمکران برگزار می شود”

گفتنی است وسیله ایاب و ذهاب(به ویژه برگشت) در مسیرهای زیر برای عزاداران حسینی مهیا می باشد.

مسیرهای اتوبوس های رفت و برگشت:

۱- میدان جوان,زنبیل اباد,پیامبراعظم

۲- امینی بیات,رسالت,بسیج,پیامبراعظم

۳- فلکه جهاد اذر,پلیس,جمکران

۴- فلکه زین الدین,سعیدی,مطهری,بازار,ارم,چهارمردان,گلزار,شهرقایم ,جمکران

۵- ابتدای پیامبراعظم تا جمکران.

۶- دانشگاه آزاد پردیسان,بلوارامین,پیامبراعظم

هرروز ساعت حرکت ساعت۱۸محل تجمع ایستگاه های اتوبوس

برنامه مداحان در ماه محرم,برنامه مداحی محرم,نرم افزار مداحی محرم,برنامه محرم مداحان

دانلود مداحی جواد مقدم ششم محرم 1394

دانلود مداحی جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,جواد مقدم شب تاسوعا محرم ۹۴,جواد مقدم شب تاسوعا ۹۴,جواد مقدم شب اول محرم ۹۴

دانلود مداحی جواد مقدم شب عاشورا 94,جواد مقدم شب تاسوعا محرم 94,جواد مقدم شب تاسوعا 94,جواد مقدم شب اول محرم 94

دانلود مداحی جواد مقدم شب عاشورا ۹۴,جواد مقدم شب تاسوعا محرم ۹۴,جواد مقدم شب تاسوعا ۹۴,جواد مقدم شب اول محرم ۹۴,جواد مقدم شب سوم محرم ۹۴,جواد مقدم

,دانلود مداحی جواد مقدم,دانلود مداحی جواد مقدم ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم رمضان ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم شهادت حضرت علی,دانلود مداحی جواد مقدم شب قدر,دانلود مداحی جواد مقدم برای شاهین نجفی,دانلود مداحی جواد مقدم محرم ۹۴,دانلود مداحی جواد مقدم به سبک سوسن خانم,دانلود مداحی جواد مقدم

 

دانلود مداحی جواد مقدم ۹۴

جواد مقدم,مداحی شب ششم محرم,مداحی شب ششم محرم ۹۴,دانلود مداحی شب ششم محرم ۹۴,مداحی شب ششم محرم ۹۴ جواد مقدم,دانلود مداحی شب ششم محرم ۹۴ جواد مقدم,جواد مقدم دانلود مداحی شب ششم محرم ۹۴,مقدم شب ۶ محرم ۹۴

دانلود مداحی مراسم شب شش محرم ۱۳۹۴ – کربلایی جواد مقدم

لطفا برای دانلود کردن مرثیه ها، روی آیکون متحرک کلیک راست نموده و  گزینه Save Target As یا save link as را انتخاب نمایید.

جواد مقدم دانلود شب شش محرم ۹۳

نمیره خوبیت از یادم دلمو دست تو دادم (زمینه)

انت حبیبی ارباب غریبی داره چه نصیبی (شور)

کجایید ای شهیدان خدایی بلاجویان (وداع از شهدا)

پاشو قاسم نزن پرپر عموتو می کشی آخر (سنگین)

اینجا حرم امن حسینه این میکده (واحد)

نه اینکه حرف تو باشد نه اینکه حرف من (شعرخوانی)

حرمت زیباست کربلا غوغاست (شور)

باز زدم آقا به تو رو منه بشکسته سبو (شور)