خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

بغض + کارنامه!

بغض هایت را برای خودت نگه دار ! 

گاهی سبک نشوی٬ سنگین تری! 

ادامه مطلب ...

زندگی

کاش همه می دانستند 

 زندگی شادی نیست 

شاد کردن است 

 

زندگی قهقهه نیست 

لبخند است! 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

امتحانام بالاخره تموم شد!!!!!!!!!!!!!!! 

ولی یه انفاق بد افتاد ۳ روز پیش! 

پسر یکی از همسایه هامون که ۲۷ سالش بود داشته از عروسی میومده که  

 تصادف کرده و فوت می کنه! 

همون همسایه بالاییمون که نوشته بودم شبا سرو صداشون زیاده! 

وقتی یه جوون که تا همین چن وقیقه پیش سالم سالم داشته جلوت راه می رفته  میمیریه  

نمی دونی جچوری با خونوادش  مخصوصا مادر و خواهرش حرف بزنی!  

حالا اگه یه کسی مریض باشه و یا پیر باشه میشه یه جوری خونوادشو آروم کرد!

منی که حتی واسه ی مامان بزرگ و بابابزرگم تو مجلسشون گریه نکردم پریشب از زجه های اونا گریم گرفته بود! 

تنها چیزی که می تونستم بهشون بگم و نگفتم این بود: 

روح اون الان این جاست! ناراحت میشه وقتیکه می بینه شماها این جوری می کنین!

زندگی یعنی چی؟؟؟

 

نمی دونم چرا بعضیا که جنبه ی یه جاهایی رو ندارن میان و اونجاها عضو میشن!

بعدش شروع می کنن به مسخره کردن آدم

خیلی آدمای بی جنبه ای هستن به نظر من!

ممکنه خودشون ندونن که من می دونم اونا مسخرم کردن!

ولی اگه شما ۳-۴ تا اینو می خونین بدونین که من فهمیدم که مسخرم کردین!

و اینو میذارن پای کم عقلی خودتون!

دیگه بقیش مشکل خودتونه که متن ادبی رو نمی تونین ازمتن عاشقانه تشخیص بدین!

 

پ.ن:ببخشید دلم داشت می ترکید ! از نگفتن اینا 

ادامه ی این  شعر از سهراب تو پیوسته... 

 

شب آرامی بود

  می روم در ایوان، تا  

 بپرسم از خود

زندگی یعنی چه؟

مادرم سینی چایی در دست

گل لبخندی چید ،هدیه اش داد به من

خواهرم تکه نانی آورد ، آمد آنجا

لب پاشویه نشست

پدرم دفتر شعری آورد، تکیه بر پشتی داد

شعر زیبایی خواند ، و مرا برد،  به آرامش زیبای یقین

:با خودم می گفتم 

زندگی،  راز بزرگی است که در ما جاریست....

ادامه مطلب ...

دوست...

دوست مثل کفش و زندگی مثل جاده!!! 

 

چقدر سخته وسط جاده بفهمی پابرهنه ای..... 

 

                                                               (یادم نمیاد از کجا پیداش کردم!) 

 

+++++++++++++++++++++++++++++++ 

توی این یه هفته ۳ تا امتحان دادیم که همه رو فک کنم زیر ۱۸ بشم! 

هفته ی قبلشم امتحان زبان فوق و ریاضی دادیم که اونام ..... 

نمیدونم سال دیگه رو چیکار کنم؟!؟! 

امسال که تازه همه بهم میگن خرخون بدبخت....! 

 

نمی دونم چرا همیشه به کارایی که فک می کنم اشتباه بوده وانجامشون دادم و تموم شده فک می کنم..... 

این دیوونم می کنه....