خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

تجربه

در فرهنگ لغات خود شکست را تجربه معنی کن!

زیستن و مردن

خدایا چگونه زیستن را به من بیاموز.

مردن را نیز خود میاموزم.

                                         دکتر شریعتی

بازم جمله

 مرگ ان نیست که در قبر سیاه دفن شویم

مرگ ان است که از خاطر دیگران با همه ی خاطره ها محو شویم.

جمله ی جدید

وفتی که در رابطه با اور مالی احساس ترس و وحشت می کنی با خودت تکرار کن من قوی هستم.من قوی هستم.من همان قدرت هستم متوجه می شوی که اعتماد به نفس جایگزین اضطراب می شود. سوزی لرمن

در فرهنگ لغات خود شکست را تجربه معنی کن.رابینز

عادت کن به چیزی عادت نکنی

تمایلات خود را در میان دو دیوار محکم اراده و حس محکم کنید.

اگر با معلم به جنگ دنیا می رفتیم . حتما پیروز می شدیم.

وقتی چالش های زندگیت فراتر از حد مسئولیت است به خدا توکل کن .او نه تنها جواب را دارد بلکه خود جواب است.