خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

پرسشنامه شخصی

امروز یه پرسشنامه گذاشتم از دوستامم می خوام که بهش جواب بدن:  

۱.بچه چندم خونواده ای؟ دوم و آخر

 

۲.چن تا آبجی داری؟یک دونه

 

۳.چن تا داداش داری؟ هیچی

 

۴.بهترین معلم های دبستانت کیا بودن؟ خانم های حاج شریف٬ اسدی٬ پازوکی

 

۵.بهترین معلم های راهنماییت کیا بودن؟ لولاور٬عسگری٬تنیده ور

 

۶.بهترین معلم های دبیرستانت کیا بودن؟ پیشگر ٬میر حسینی٬شیخ الاسلام

 

۷.بهترین مدرسه ای که توش درس خوندی کجا بوده؟ راه شایستگان به خاطر....

  

۸.به چه هدفی درس خوندی؟ به هدف دیدن دوستام

 

۹. به نظر تو علم بهتره یا ثروت؟ اگه هر دوتاش با هم باشه بهتره

 

۱۰.به نظر تو اول مرغ بوده یا تخم مرغ؟ مرغ (مگه حضرت آدم بچه متولد شده)

 

۱۱. بهترین راهی که تاحالا تونستی باهاس کلاس رو بپیچونی چی بوده؟ روز معلم سوم راهنمایی کلی پول جمع کردیم برای کل هفته همه زنگا خوراکی خریدیم همشم خوردیم

 

۱۲.بهترین کادو تولدی که تاحالا گرفتی چی بوده؟ دوستم بهم یه تدی بر کوچولو داد

 

۱۳.به نظر شما دروس پروژه(پژوهش) ٬ اجتماعی(جامعه شناسی) ٬عربی ٬ادبیات و زبان فارسی به چه هدفی از همون دوران اولیه تحصیلی وجود داشته و به هیچ دردی هم نخورده؟ به درده بی درمونی

 

۱۴.چه کتابایی رو از همه بیشتر می خونی؟ همه چی به جز کتابای علمی و درسی

 

۱۵.بهترین فیلمای ایرونی که تا حالا دیدی چی بوده؟ ازدواج به سبک ایرانی ٬دل شکسته٬اخراجی ها

 

۱۶.بهترین فیلمای خارجی رو که تا حالا دیدی چی بوده ؟ اره (فقط آخریش رو دیدم)و...

 

۱۷.تاریخ تولدت چیه؟ ۴ /۱۰/؟؟۱۳ شمسی  ۲۵/۱۲/؟۱۹۹  میلادی

 

۱۸.دوست داری به کجاهای ایران سفر کنی؟ شیراز و کویر و از همه مهم تر کلاردشت

 

۱۹.دوست داری به کجاهای خارج از ایران سفر کنی؟ کل انگلیس و فرانسه و آلمان و چین

 

۲۰. به نظرشما من چه جور آدمیم؟ ...(گفتم به نظر شما نه به نظر خودم که) 

 

۲۱.بهترین سال های تحصیلت کی بوده؟سوم راهنمایی و سوم دبستان

 

--------------------------------------------------------- 

جلوییاش جواب خودمه  

 

اینم جوابای وبلاگ همشهری جوان(علی اکبر) 

۱: چهارم
2: 3 تا
3: 2 تا
4: خانم ریحانی و پوراسدی
5: سرلک
6: ؟
7: امام حسین (ع)
8: اون موقع که منو فرستادن مدرسه اصلا نمی دونستم هدف رو چجوری می نویسن ..حالا هم که ...
9: یه ذره معرفت
10 : از هر موجودی 2 تا آفریده شده..
11: خون دماغ و ... و کتابخانه مدرسه ...
12 : موقع های دبستان بود .. یه تراش دستی ..اسمش رو درست یادم نیست.
13: بدرد که خورده ولی الان همون بی درمون خودت
14: هر چه پیش آید ..داستان و رمان
15: دلشکسته . درباره الی .
16: کازابلانکا .
17: هزارو سیصدو شصت و ... / یک / بیست و هفت
18: همه جا ولی بیشتر به شیراز و تبریز و شمال همه جاش
19: فرانسه . ژاپن . اتریش . کانادا
20: بهتر از این نمی شی . ( البته به نظر می رسه دختر احساسی , صبور , خانواده دوست , پر انرژی , خلاق , درس نخون و...
21: دوم دبیرستان 

 

------------------------------------------------------------------------- 

اینم جوابای وبلاگ من دیگه نیازی به ...  (مقداد) 

 

1.دوم
2.هیچی
3.یهدونه
4.خانم خاموشی(اول)
5.غنایی(جغرافیا)
6.بسطام پور. قفیلی
7.پیش
8.هدف نبود...اجبار بود
9.جفتش...اگر ثروت نباشه علم هم کارایی نداره کم و بیش.واگر علم نباشه ثروت هم معنایی نداره...
10.اول مرغ...
11.روی معلم اب یخ ریختیم . غش کرد. بردنش بیرون.ماهم کلاسو گرفتیم تو دستمون
12.یه هنونه خالی با کلی شکولات توش
13.هدفش  بی هدفیه!
14.تاریخی بیشتر خوندم
اولین کتابی که خوندم جنگ و صلح تولستوی اول دبیرستان بود.تا دو هفته هنگ کرده بودم. رفتم سه تفنگدار دوره 10 جلدی خوندم حالشو بردم اونم اول بود و بعدش هم ادامه داشت ماجرا
15.زیاد دیدم اخرین رو یادم نمیاد حتی اسمش چی بود
16.اونم همینطور
17.    14.1.71
18.هر جا غیر از این تهران کوفتی...
19.یونان و ونیز و ایتالیا فرانسهو ...
20.نمیدونم
21. سوم و پیش(سالهای اخر)

عینک

ای روز شتاب کن.ای شب چه صبور و پر طاقت هستی٬پس کی می خواهی به آخر برسی؟ 

تا کی اسیر این تیرگی باشم؟ کی این تاریکی دست از گریبانم بر خواهد داشت؟ 

ای غم و اندوه یا رهایم کنید یا جانم را بگیرید. 

خداوندا٬خلاصم کن! 

نه ذره ذره ٬یک باره خلاصم کن ٬از دست خودم خلاصم کن. 

 

(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)

 

پ.ن۱:فکر نکنین دپ زدما!!! تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۲:فقط یه تیکه از رمانی که تازگیا خوندمو نوشتم:اگه گفتین چی؟؟؟ 

پ.ن۳:بامداد خمار تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۴:من از بچگیام از دو تا چیز خیلی خوشم میومده! تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۵:اسپری آسم(و خود آسم) و عینک تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

پ.ن۶:تو دبستان بهترین دوستم آسم داشت همیشه اسپریش تو جیب من بود.تو راهنمایی هم بهترین دوستم حساسیت داشت که به صورت آسم ظاهر می شد.شاید یکی از دلایلش همین باشه. تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۷:فاطمه جون ٬ نفیسه جون دلم براتون خیلی تنگه!!!!!!!!!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۸:حالا یه هفته ای هست که عینکی شدم تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۹:البته همه بهم میگن شبیه بچه خر خونا شدم  اما خودم این طوری فکر نمی کنم!یول 

پ.ن۱۰:البته یه تیکم گرفتم .دقیقا مثه همین عکسه دستمو می برم به عینکم جلو عقبش میکنم!

جمله

اون قدر دل اتم پر بود که وقتی شکافتنش دنیایی لرزید 

دل من نیز پر بود وقتی شکست ولی سکوتی کرد که یه دنیا می ارزید 

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

گنجشک به خدا گفت:لانه ی کوچکی دارم، آرامگاه خستگیم و سر پناه  بی کسیم بود، 

طوفان تو آن را از من گرفت ، کجای دنیای تو را گرفته بود؟ 

خدا پاسخ داد :ماری در راه لانه ات بود ،تو خواب بودی، باد را گفتم لانه ات را واژگون کند ،انگاه تو از کمین مار پر گشودی ، 

چه بسا بلاهایی که از تو به واسطه ی محبتم دور کردم،و تو ندانسته به دشمنیم برخاستی! 

 

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= 

 

این قدر نگو گذشت کردن آدم رو کوچیک می کنه، اگر کسی با گذشت کردن کوچیک می شد ، 

خدا این قدر بزرگ نمی شد!  

 

*********************************************************** 

 

پ.ن۱:آبجی جون تو کارگاه دانشگاشون برام یه اس مشکی گنده درست کرده! تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۲:عضو تراوین شدم اما بلد نیستم باهاش کار کنم!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

رباعیات خیام

در کارگه کوزه گری رفتم دوش 

                

دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش  

ناگاه یکی کوزه برآورد خروش  

  کو کوزه گر و کوزه خر و کوزه فروش 

 

٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫٬٫ 

 

زان باده که عمر زا حیات دگر است 

 

پر کن قدحی کر چه تورا دردسر است 

 

برنه به کفم که کار عالم سمر است 

 

بشتاب که عمر هردمی در گذر است 

 

---------------------------------------------------------------- 

 

 پ.ن۱:کارنامه ام افتضاح بود تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۲:دین و زندگی ۱۶ تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۳:اجتماعی ۲۵/۱۶ تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۴:هندسه ۲۵/۱۳ تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۵:تواین ۳ روز تعطیلی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ مشق و درس داریم تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۶:دوشنبه ۳ تا امتحان کلاسی داریم.با یه امتحان کلی مبتکران. تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۷:تازه به جای اینکه بریم مسافرت و در وبیرون باید بشینیم تو خونه! 

پ.ن۸: والدین محترم طبق معمول گذشتگانشان با هنرستان مخالفت فرموندند و آن چنان که بنده بد بخت سکته کردم . تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

پ.ن۹:طبق لایحه به تصویب رسیده از طرف گشتگان و آیندگان هر گونه هنرستان جای آدمی سالم نیست.تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۱۰:اما دست از مبارزه با دبیرستان بر نداشتم.تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

قیصر امین پور

حرف های ما هنوز ناتمام  

تا نگاه می کنی وقت رفتن است... 

باز هم همان حکایت همیشگی! 

پیش از آنکه با خبر شوی 

لحظه‌ی عزیمت تو ناگزیر می شود 

آی... 

ای دریغ و حسرت همیشگی! 

ناگهان 

       چقدر زود 

                  دیر می شود... 

                                   

 ۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸۷۸ 

 

 آواز عاشقانه‌ی ما در گلو شکست 

حق با سکوت بود٬ صدا در گلو شکست 

 

دیگر دلم هوای سرودن نمی کند 

تنها بهانه‌ی دل ما در گلو شکست 

 

سر بسته ماند بغض گره خورده در دلم 

آن گریه های عقده گشا در گلو شکست 

 

ای داد ٬ کس به داغ دل باغ دل نداد 

ای وای٬های های عزا در گلو شکست 

 

آن روز های خوب که دیدیم٬ خواب بود

خوابم پرید و خاطره ها درگلو شکست            

 

 «بادا»مباد گشت و «مبادا»به باد رفت 

«آیا»زیاد رفت و «چرا»در گلو شکست 

 

فرصت گذشت و حرف دلم ناتمام ماند 

نفرین و آفرین و دعا در گلو شکست 

 

تا آمدم که با تو خدا حافظی کنم 

بغضم امان ندادو خدا... در گلو شکست 

 

۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱ 

  

پ.ن۱:شعر های بالا مال قیصر امین پوره 

پ.ن۲:شعر هاشو به انتخاب یاسی جون گذاشتم 

پ.ن۳:چند روز پیش داشتم یه کتاب«روی ماه خداوند را ببوس » رو می خوندم . 

پ.ن۴:اول خواستم معرفی اش کنمتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com اما وقتی به آخرش رسیدم نظرم عوض شد!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۵:آخه من نمی دونم چرا بعضیایی که رمان می نویسن عین آدم آخرش رو تموم نمی کنن!