خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

از در ....

از در درآمدی و من از خود به درشدم

گفتی کز این جهان به جهان دگر شدم

گوشم به راه تا که خبر می‌دهد ز دوست

صاحب خبر بیامد و من بی‌خبر شدم

چون شبنم اوفتاده بدم پیش آفتاب

مهرم به جان رسید و به عیوق برشدم

گفتم ببینمش مگرم درد اشتیاق

ساکن شود بدیدم و مشتاقتر شدم

دستم نداد قوت رفتن به پیش یار

چندی به پای رفتم و چندی به سر شدم

تا رفتنش ببینم و گفتنش بشنوم

از پای تا به سر همه سمع و بصر شدم

من چشم از او چگونه توانم نگاه داشت

کاول نظر به دیدن او دیده ور شدم

بیزارم از وفای تو یک روز و یک زمان

مجموع اگر نشستم و خرسند اگر شدم

او را خود التفات نبودش به صید من

من خویشتن اسیر کمند نظر شدم

گویند روی سرخ تو سعدی چه زرد کرد

اکسیر عشق بر مسم افتاد و زر شدم 

 

                                                                 سعدی

جمله

شبنم و سیل فرزند یک مادرند! 

 

************** 

 

زندگی دو چیز است: آرزوی مرگ و مرگ آرزو 

 

************** 

 

خیلی از معتاد ها تابلو هستند اما ارزش هنریشان صفر است

مراسم قربانی کردن دختران نوجوان در ....

قبیله ای در تایلند که بت پرست هستند , براین عقیده هستند که باید دختری که سنش بیشتر

از 14 سال نباشد با شرط اینکه زیبا و مجرد و باکره باشد را در یکی از روزهای سال برای خدای

شان قربانی کنند به خاطر امنیت و حفظ حیات خود و دیگران و شفای از بیماریها و غیره .
 

و اما طریقه ادای مراسم قربانی به الهه:
همه مردم قبیله جلو معبد شان جمع میشوند و آنوقت درویشان یا زاهدان روحانیشان دختر را به

آنجا آورده و لباسهایش را در میاورند و بر روی یک میز چوبی در مقابل چشمان همه مردم

میخوابانند و بعد او را غسل داده و پاک ساخته آنگاه بر حسب اعتقاداتشان او را سر بریده

ذبح میکنند و خونش را در ظرفی ریخته به تمام اهالی مینوشانند

پس از آشامیدن خون دختر قربانی جسد بی جانش را همانجا جلوی معبد ترک میکنن تاپوسیده

و فاسد شود تا زمانیکه نوبت قربانی سال بعد فرا رسد


و عکسهایی از مراسم:

ادامه مطلب ...

باغ

باغ بود اما فضایش سهمناک 

باغ اما سرو هایش سر فرو برده به خاک 

 

باغ اما سنگ بر جای چمن روییده در هم  تنگ٬ تنگ 

 

باغ اما نارون ها ٬نسترن ها زیر سنگ 

باغ اما عطر نابودی می زد در آن نفس 

باغ اما مرغ خاموشی در آن می خواند و بس 

باغ اما خاک صحرای عدم در چشم برگ  

باغ اما هر قدم پیغامی از دنیای مرگ ! 

 

ژرفنای خاک بود و خاک بسیاران در او 

ناله های باد و گیسو کندن باران در او 

آتش دل های یاران در غم یاران در او! 

 

ای کدامین دست ناپیدا درین هفت آسمان! 

تا کجا می گستری این دام را؟ 

تا به کی می پروری این مرگ خون آشام را؟ 

کی به پایان می رسانی این ربودن های بی هنگام را؟ 

 

سنگی را می شست باران تا بشوید نام را... 

 

                                                                              فریدون مشیری

یک داستان...

دخترک گفت: نه دیگر نمی توانم این رنج را  تحمل کنم !  

پسر به آرامی به او نزدیک شد! 

و ناگهان جیغ کوتاهی از دخترک شنیده شد و بعد از آن گریه ی آرام دختر و قهقهه ی بلند پسر! 

 

و سوسک پلاستیکی از میان دستان دخترک به زمین افتاد... 

 

                                                                                  سعیده

لذت ببرید!

                                   بهرام که گور می گرفتی همه عمر    

 

 

                                      دیدی که گور چگونه فرهاد گرفت   

 

                                                !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

این پست حذف شد !

بر باد

تنم می لرزد از سرما                        شدم تنها و بی پروا  

به دادم رس خداوندا                        نکن ترکم در این دنیا  

همه رفتند از پیشم                           ندیدند عاشقی هایم  

بخندیدند آخر بر                               همه دلواپسی هایم  

شدم یک لاله ی تشنه                 لبم چون غنچه ای بسته  

به دست پر جفای او                           شدم پر پر ندانسته  

جوانی داده ام بر باد                           که قلب او کنم آباد  

ز غفلت من نفهمیدم                           نماند خدمتم در یاد   

چرا آخر چنین باشد                          که رویایم فرو پاشد  

دلم مانند مردابیست                        که موجش آرزو باشد  

 

                                            آزی جون 

 

*********************** 

 

پ.ن۱:سلام 

پ.ن۲:این چند وقته که نبودم به خاطر امتحانام بود 

پ.ن۳:امتحانای نیم ترم که تا هفته ی دیگه هم هست 

پ.ن۴:شعار این دو هفته ام شده بود این: 

پ.ن۵:همه چی داغونه    من چه قد بدبختم.... 

پ.ن۶:فعلا بای!

  

                                         

جادویی

این پاور پوینت رو ببینید.... 

فکر می کنین چه جوری این جوری میشه؟ 

   

www.mediafire.com/?7e5l82gfcxi0kbz

عاشق...

اگه قرار بود عاشق کسی بشی ٬ عاشق کسی بشو که لایق عشق باشه  

نه تشنه ی عشق  

چون تشنه ی عشق یه روزی سیراب میشه!