خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

best friends

من همیشه به این فک می کنم که من خیلیییی دوست دارم ولی هیچ وقت نفهمیدم بهترین دوستم کیه!؟

توی فیلمای ما به نظرم هیچ وقت یه تصویر درست از دوستیا نشون ندادن....یا شایدم دادن و من ندیدم.همیشه بهترین دوستا به هم خیانت می کنن.

توی فیلمای خارجی همیشه چنتا دوست هستن که هیچوقت به هم خیانت نمی کنن همیشه پشتشون به هم دیگست و همیشه از هم حمایت می  کنن.....

اگه برای یکی مشکلی پیش بیاد انقدر باهم تلاش می کنن که مشکلش حل بشه و هیچ وقت نمیذارن که بار یه دردو تنهایی تحمل کنه....

A Gentleman Dinity یا 3Idiots یا Harry Potter بهترین نمونه ااسه نشون دادن این دوستیا توی فیلمای خارجیه....

کاش منم یه دوست واقعی داشتم...