خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

cry

خیلی وقته که دلم گریه می خواد اما گریم نمیاد

Bolla

Kenchana

Kenchana

Dega balli ande...."-"

دلتنگ و غمگین

دلتنگم و غمگین

چرا وقتی یه چیزی رو نمی دونن هی همون مطلب اشتباهشونو تکرار می کنن و روش تاکید دارن؟؟؟


دومین روزی که رفتم دانشگاه دومین زنگ کلاس روان شناسی داشتیم....

از اولین چیزایی که استاد بهمون یاد داد این بود که راجب هیچ کس قضاوت نکنیم...

'-' 

دلم گرفته ای دوست

هوای گریه با من

هوای گریه با من

دلم بازم گرفته از تو

از تو دوست قدیمی

نمی دانم 

شاید به قول کسی من حساس شدم به تازگی اما

دلم باز هم می گیرد

اعصابی نیست

گریه هست 

مرگ می خواهد دلم.....؛-؛