خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

یه سایت+ امان از دست این....

بعد از عمری سلام!
 

دختر عموم یه سایت بهم معرفی کرد! باورتون نمیشه ولی عکس دوران مدرسه مو توش دیدم! 

اینم لینکش: 

 http://worldschoolphotographs.com/

برین توش کشور رو انتخاب کنید و مشخصاتتون رو به انگلیسی بنویسین!عالیه!  

 

 

ادامه مطلب ...

موی سیاه

من موی خویش را نه از آن می کنم سیاه      تا باز نوجوان شوم و نو کنم گناه 

 

چون جامه ها به وقت مصیبت سیه کنند     من موی از مصیبت پیری کنم سیاه 

 

                                                                                رودکی

سال 91 شروع شد!

حافظ ۳ تا بیت داره که خیلی دوستشون دارم: 

 

۱)  آن یار کزو خانه ی ما جای پری بود              سر تا قدمش چون پری از عیب بری بود  

۲)  منم که شهره ی شهرم به عشق ورزیدن        منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن  

 ۳) با مدعی نگویید اسرار عشق و مستی       تا بی خبر بمیرد در درد خود پرستی 

  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

 

با کلی تاخیر عید همتون مبارک! 

دارم ۷ روز میرم مسافرت!  

حدس میزنین کجا میرم؟  

هنوز کلی مشق ننوشته دارم! خدا کنه وقت کنم بنویسم! 

 

من خیلی این آهنگو دوست دارم: 

سیامک عباسی(وقتی دلت شکست): 

وقتی دلت شکست تنها و بی  هدف         شب پرسه می زنی از هر کردوم طرف 

 روزای خوبتو انکار می کنی                               این واقعیتو تکرار می کنی 

 اطرافیانتو از دست می دی و                       افسرده میشی و از دست میری و 

 دور خودت همش دیوار می کشی                افسوس می خوری سیگار می کشی 

تن خسته ای ولی خوابت نمی بره                        این حس لعنتی از مرگ بد تره  

دل می کنی  از این دل می بری از اون                       یک اتفاق تلخ افتاده بینتون 

 می بری از همه از هر کسی که هست             این حال و روزته وقتی دلت شکست