خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

مار ها....

آدمیان همه مار بر دوش دارند.... 

گاه از شانه هایشان سر بیرون می کشد.... 

شاید از سر هایشان و شاید از سینه هایشان! 

 

مگر این که فریدون باشی یا کاوه و یا آشپزی که از دو قربانی یکی را فراری می داد...! 

 

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~ 

 

پ.ن۱: این مال بروشور همون نمایش ضحاک بچه هاست! 

پ.ن۲: این چن وقتی که نبودم به خاطر قعطیه اینترنتم بود! 

پ.ن۳: حالام که اومدم با دایل آپ اومدم! 

پ.ن۴: تازگیا به فیلما و آهنگای کره ای علاقه مند شدم! 

پ.ن۵: به جز فیلمایی که تلویزیون نشون میده ! تا الان تو زیبایی و پسران  فراتر از گل رو هم خودم دیدم! 

پ.ن۶: همه ی آهنگاشونو حفظ کردم! واقعا شعراش قشنگن! و البته داستان فیلماش! 

پ.ن۷: با  ۷ تای دیگه از بچه های کلاس قرار گذاشته بودیم واسه سپندارمزگان واسه هم کادو بگیریم! 

پ.ن۸: اونو که یادمون رفت ! 

پ.ن۹: ولی واسه اسفندگان گرفتیم! 

نظرات 4 + ارسال نظر
طیبه سادات یکشنبه 15 اسفند 1389 ساعت 08:45 ب.ظ

اون خدای درس که گفتم به قشنگی اون نیست . بیشتر باعث می شه آدم جو گیر بشه درس بخونه . هیچی هم نداره . ینی اتفاق چیزی نداره .

/////////////////
من وبلاگت و می خونم . ینی پارسی بلاگ واسه همه وبلاگ ها وبخوان گذاشته دیگه نمی ام تو وبلاگ کسی از همون جا می خونم .

طیبه سادات پنج‌شنبه 12 اسفند 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://binakh.parsiblog.com

وای پسران بر تر از گل و من هم دیدم. کثافت خیلی قشنگ بود . البته چرند و قشنگ . ینی در هین فیلم حس می کردم چقدر خزئبله و همزمان نمی تونستم ولش کنم .
برو خدای درس و بگیر ببین . واقعا عالیه .اونم کره ایه مخصوصا واسه ما ها

راهی سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.baheri54.com

خوشحالم که دوباره آمدید...

مهرداد یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 11:53 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اسفندگان دیگه چیه!!!

اینا کیا در میان؟؟
من اولین باره اسم اینارو مشنوما!!!!!
جدید هستن؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد