خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

چگونه یک زن را خوشحال کنیم؟چگونه یک مرد را خوشحال کنیم؟

 

برای خوشحال کردن یک زن...
یک مرد فقط نیاز دارد که این موارد باشد :

یک دوست
یک همدم
یک عاشق

یک برادر
یک پدر
یک استاد
یک سرآشپز
یک الکتریسین
یک نجار
یک لوله کش
یک مکانیک


یک متخصص چیدمان داخلی منزل
یک متخصص مد
یک روانشناس
یک دافع آفات
یک روانپزشک
یک شفا دهنده
یک شنونده خوب
یک سازمان دهنده
یک پدر خوب
خیلی تمیز
دلسوز
ورزشکار
گرم
مواظب
شجاع
باهوش
بانمک
خلاق
مهربان
قوی
فهمیده
بردبار
محتاط
بلند همت
با استعداد
پر جرأت
مصمم
صادق
قابل اعتماد
پر حرارت
بدون فراموش کردن :

تعریف کردن مرتب از او
عشق ورزیدن به خرید
درستکار بودن
بسیار پولدار بودن
تنش ایجاد نکردن برای او
نگاه نکردن به بقیه دختران
و در همان حال، شما باید :

توجه زیادی به او بکنید، و انتظار کمتری برای خود داشته باشید
زمان زیادی به او بدهید، مخصوصاً زمان برای خودش
اجازه رفتن به مکانهای زیادی را به او بدهید، هیچگاه نگران نباشید او کجا می رود.
بسیار مهم است :

هیچگاه فراموش نکنید :
* سالروز تولد
* سالروز ازدواج
* قرارهایی که او می گذارد

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم :

تنهاش بذارید!

نظرات 20 + ارسال نظر
مهدیه چهارشنبه 27 بهمن 1389 ساعت 08:10 ب.ظ http://srvn.blogsky

خیلی خیلی لایک

ساج پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://jezsaj.blogfa.com

سلام سعیده جون خوبی؟
این مطالبتون واقعا زیبا هست
بهم سر بزن خوشحال می شم بیایی ها

علی اکبر چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
کجایی؟

پیمان سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام آبجی سعیده ...

کجایی بابا؟ امتحانا تموم نشد؟!
آپ آپم. زودی بیا سر بزن.

راهی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.baheri54.com

سلام بر سعیده خانم

خیلی مایلم از دلیل ویا علل کمرنگ شدن حضورتان در فضای مجازی با خبرشوم.از آنجا که شما را یکی از فعالان این عرصه می دیدم خیلی خوشحال بودم.
امیدوارم مشکلی پیش نیامده باشد.موفق باشید

فریاد بی صدا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

از آدما دلم شکست واسه همیشه

دلم می خواد دعا کنم اما نمی شه



دوسش داشتم دوسش ... قد نفسهام

بدون اون نمی تونم من خیلی تنهام

عارف دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 08:14 ب.ظ

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم

نج نج نج نج!
عارفه !
ینی خدا عقلت بده واست کمه !

آرمان دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 09:39 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

این خره صورتی یه چیزی مثل اون پلنگ صورتیه یا یه چیز دیگه است؟
مطلب خنده داری بود
همیشه خوش و خوش خنده باشین

نه بابا خیلی فرق داره با پلنگ صورتی!
مثلا به دست و پا چلفتیه اون نیست!

مهرداد یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 03:35 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

خوبه خودتم زنی و به این نکات اعتراف میکنی...
ولی مرد هم خو تنهایی رو زیاد دوست نداره...

حسین یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
خوبی؟
این عکس رو حتما ببین.
http://up.patoghu.com/images/7sqdkq1g7sgf49rvnjt.jpg

سلام
دیدم
خیلی قشنگ بود.

عارف شنبه 9 بهمن 1389 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.sun-star.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااای سعید دیوانهههه

وااااااااااااااااااااااای عارف دیووووووووووووووووووووووووووووووووونهههههههههههههههههههههههههه!
ایشالا خدا عقلت بده!
بزغاله!
دیگه نبینم مدرسه رو بپیچونی بیای تو اینترنتا!
وگرنه به شوندی جون میگم حالتو بگیره نذاره بری!

سورنا جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 08:31 ب.ظ http://soundless.blogsky.com/

از اینکه به بلاگ من سر زدی و نظر دادی ممنونم. اما در مورد نظرت: به نظر خودت همون زاغه نشین ها مشکلشون با چندصد تومن که چهار پنج ماهی یه دفعه بهشون بدن یا یه چند کیلو سیب زمین و برنج حل میشه؟

.:.فریال.:. جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 04:54 ق.ظ http://romankadeh.blogfa.com

سلام

بالاخره بعد از مشقت‌هایی‌ که به رمان اصلا ربطی‌ نداشت با عرض پوزش فراوان با قسمت بیستم قطعه‌‌ بیست و سه به روز هستم.

[گل]

فریاد بی صدا جمعه 8 بهمن 1389 ساعت 03:49 ق.ظ http://nbaran.blogfa.com

سلام__________@@@@@___
_________________@@@@@___
_________________@@@@@___
_________________@@@@@___
_@@@@@@@@@@@@@@@_
_@@@@@@@@@@@@@@@_
___________________________
______@@@@@@@@@_______
__@@@@@_______@@@@@___
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@__آپم_____@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
__@@@@@_______@@@@@___
______@@@@@@@@@_______
___________________________
__@@@@___________@@@@_
___@@@@_________@@@@__
____@@@@_______@@@@___
_____@@@@_____@@@@____
______@@@@___@@@@_____
______@@@@@@@@@______
_______@@@@@@@@______
__________________________
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
_منتظرم________@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
____بیا________@@@@______
______________@@@@______
______@@@@@@@@@______
______@@@@@@@@@______
آجی کجایی دیگه بهم سر نمیزنی؟؟؟

موناجات چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 10:53 ب.ظ http://2zmona.blogfa.com

سعیده خدا بهت رحم کرد که اولا خواهر دوستمی و دوما دختری
اگه اینا نبود حالتو میگرفتم
پسرا و مردا کلا گوله ی توقعا چون داداش نداری درک نمی کنی
ایشالا بعد ازدواج ....

یاس و عارف چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.sun-stra.blogfa.com

خوشم میاد فقط ممنون از عارفهههه خونه منم که حساب نمیشم میشم ؟؟؟؟
من مظلوم
من گم نام
من گل ...
خیلی ....چیزی...
میگما فقط به همینا نیاز دارن چیزی جا ننداختیییییی؟

سلام یاس جونم!
من که بعید می دونم حساب بشی!
تو مظلوم؟؟؟
تو گمنام؟؟؟؟(هنوزم معلما میان سر کلاس اول اسم تو رو می پرسن بعدم حالتو)
تو گل؟؟؟؟( البته از نوع خزرهرش میشه گفت ...)
خودتم خیلی.....چیزی.....
آره دیگه !
حالا یه خورده چیزای دیگم می خواستن که نویسنده نیاورده!

پیمان چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 01:27 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام ...

آبجی٬ خیلی گلی

واقعا بعضی وقتا دلم میخواد همون جمله ی آخر باشم !!!

pesareesteghlali سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://pesareesteghlali.blogfa.com

سلام
عاپیدم بیا کله بزن

bitter سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 03:33 ب.ظ http://www.messylove.parsiblog.com

▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒)
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒
____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█
______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█
________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥
___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█
آپم
آپم
آپم

علی اکبر سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خیلی جالب بود ...واقعا هم همینطوره

درباره جمله ی اخر هم درسته همون دو کلمه برای مرد کافیه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد