خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

سکوت...

گاه سکوت یک دوست معجزه می کند٬ و تو می فهمی که: 

 

بودن در فریاد نیست! 

 

 

۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰-۰ 

 

پ.ن۱: سلام!  

پ.ن۲: خیلی وقته که یه سوال خیلی ذهنمو مشغول کرده! 

پ.ن۳: به نظر شما.... 

پ.ن۴:اگه الان دوباره تو ایران جنگ بشه..... 

پ.ن۵:حالا به هر دلیلی 

پ.ن۶: پسرای جوونمون میرن که با دشمن مرز و بومشون بجنگن؟؟؟؟ 

پ.ن۷: یا خود شماها میرین بجنگین؟؟؟؟ 

پ.ن۸:جواب خودمو الان میگم! 

پ.ن۹: پسرای ژیگولوی الانو که نمی دونم اما... 

پ.ن۱۰: خودم مطمئنم که میرم!

نظرات 4 + ارسال نظر
علی اکبر دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 09:41 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

خیلی زیبا بود .. عجب جمله ای ... حرف نداشت

اولا خدا نکنه ..
دوما من به این همه جسارت و از خودگذشتگی تو حسودیم شد .. خوشحالم که اینجور با قدرت به کاری که قراره بکنی ایمان داری ...
من نمیتونم تصمیم بگیرم ... اما همیشه بین دوستان که حرفش پیش میومد پیش قدم بودم و اونها هم به نحوی موافقت خودشون رو اعلام میکردن ..
خوب هر کسی برای حفظ خاک و موطنش و همه داشتهاش از ناموس و رفیق و ... پا میگذاره به این میدون .. مثل خیلی از شهدای ما که غیرتمندانه رفتن و با عزت به درجه والای شهادت نایل شدن ..

خدارو شکر که ما ژیگول پیگول نیستیم .. اما خیلی ازین زیگول ها رو من از خیلی ها که ادعاشون میشه تو صف اول نبرد می بینم ..
----------------------------------------
درباره سوالت :
منظورت رو درست متوجه نشدم .. اما چیزی که هست اگه کسی خریده باشه قرار نیست کسی باهاش کاری داشته باشه .. چون خود دولت اقدام به فروش کرده و حالا هم هیچ بنی بشری نمی تونه کاری به این شخص داشته باشه .. این فروش یعنی اون شخص سربازیش رو رفته .. با کمک نقدی که به دولت برای خرید سربازیش کرده ...

فکر کنم تونسته باشم سوال رو جواب داده باشم .. حالا قضیه چی ؟

راهی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.baheri54.com

پاسخ به این سوال چندان هم که می نماید ساده وآسان نیست.

جوابش در گرو نوع روابط دولت ها وحکومتها با مردم وجامعه شان است.اگر تاریخ را ورق بزنیم پی می بریم که برخی ملتها بهنگام هجوم یک کشور خارجی نه تنها به جنگ نیرو های مهاجم نرفتند بلکه در پای مهاجمان بیگانه قربانی هم کرده اند. نمونه بارز آن جنگ بارباروسا است ،نبرد میان سربازان آلمان نازی با شوروی سابق. در این جنگ بزرگ بسیاری از مردم به تنگ آمده از خفقان ودیکتاتوری استالین بجای مقاومت در برابر ارتش هیتلر به استقبال آنان شتافتند و با قربانی کردن گاو وگوسفند ورود آنهارا به سرزمینشان جشن گرفتند.نمونه های مشابه فراوانند...

جودی آبوت دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 02:51 ب.ظ http://sudi-s.blogsky.com

واقعا میری؟!

آره
فک می کنم اون قد احساس از خود گذشتگی داشته باشم که حاضر باشم برم!
نمی خوام زر زیادی بزنم
اما واقعا هر وخت به این چیزا فکر کردم همین جوابو دادم به خودم!

پادوسبان دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 02:41 ب.ظ http://www.padoosban.ir

آفرین به غیریتت !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد