خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

هیچ جا و همه جا

و زمانی که بدو گفت : بدین سان کجا خواهی رفت ؟ 

پاسخ را شنید: هیچ جا و همه جا٬ همه جا و هیچ جا...

 

و اینگونه بود که سفر او آغاز شد به هیچ جا و همه جا ٬به همه جا و هیچ جا! 

و اینگونه بود که او از تمام راه های بوده و نبوده گذشت تا شاید برسد به هیچ جا و همه جا ٬به همه جا و هیچ جا! 

 

و هنوز هم که هنوز است به دنبال راه هاست تا شاید برسد به  هیچ جا و همه جا ٬به همه جا و هیچ جا!  

 

                                                              سعیده 

 

++++++++++++++++++++++ 

 

آیا این درسته؟؟؟؟؟  

«آب که از سر گذشت چه یه وجب چه صد وجب »

 

اما من حتی اگه درست هم باشه بدم میاد ازش 

 

چون اینجوری دیگه هیچ راه برگشتی رو باقی نمی ذاره!

 

نظرات 18 + ارسال نظر
عزراییل سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 08:38 ب.ظ

این اقا رضا شما زره زیادی میزنه چون یه شیطان شیطون پرست حالیشم نیست خیال میکنه خدا پرست اگه میخوای روشنت کنم بیا اونطرفا باور نداری بیا

منم رضا دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 04:39 ب.ظ

معذرت!

عصبانی بودم

منم رضا دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

معذرت!

عصبانی بودم!

اکشالی نداره !

امین [اتاقک] دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://otaghak.blogsky.com

سلام. من که چیزی نفهمیدم

اشکال نداره!
زیاد فشار نیار !
یهو گچای تو مخت میترکه ها!!!!!!!

علی اکبر یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 11:23 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری .. خوبی؟
چه پاسخ دندان شکنی بوده ... حالا کجا به سلامتی؟
رسیدی؟

موافقم باهات صد در صد ..
اما این مثل رو میشه 2 جور و از دو زاویه بهش نگاه کرد . یه موقع هست که از دید منفی داری به قضیه نگاه می کنی که خیلی بده اگه ادامه بدی و یه موقع هم از داری یه راهی رو به درستی می ری و شک داری و حالا قدم که میگذاری برای رفتن و این جمله رو زمزمه میکنی و نتیجه رضایت بخشی هم میگیری لذت خاصی بهت دست میده ..

اما همیشه ما این مثل رو زمان هایی استفاده می کنیم که تو هچل افتادیم و راهی رو برای برگشت پیدا نمی کینم که اینجا می رسیم به اون حس نارضایتی تو در باره این مثل ..
موفق باشی

سلام
خب گفتم دیگه!
به هیچ جا و همه جا!
قبوله!
میشه از دو زاویه بهش نگاه کرد!

نونوچه شنبه 4 دی 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

سعیده جووووووووووووووووووووووون گیجیدم
هیچ جا و همه جا و هیچ کجاااااااااااااااااااااااا

عزراییل شنبه 4 دی 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

به این رضا بگو زره زیادی نزنه

به نظر من که آقا رضا اصلا هم زر زیادی نمی زنه!
بر عکس داره راست و درست میگه راجب تو!

رضا شنبه 4 دی 1389 ساعت 04:47 ب.ظ

البته من شخصیتم نمیخوره با دوتا سلیته بحث کنم.

اما مطمئناً شما دوتا روزا سره افراد مو قشنگ جامعه همیدگر رو ضایع میکنید!

به همدیگر تیکه میندازید!

و همدیگر را سنگ روی یخ مینمایید!

اما من بهتون توصیه مکنم دستتونو از روی موهای قشنگ من بردارین!

چون ممکنه استایلش بهم بخوره چون اندازه ارزش خونه بابات ننت عمت عموت و کلاُ دودمانت خرج یه بار مو درست کردن من شده.

پس اگه بازم ببینم جایی راجع به من . موهای من و توضیحات وبلاگ من بحث میکنید!

شما رو از همون جا به کارواش میفرستم تا حسابی شسته شوید و بوی گندتون از دنیای مجازی حذف بشه!

حله؟!

شما دوتا بچه هستید! دوتا بچه ی . . .

بسه دیگه.


از طرف یه مو قشنگ

برسد به دست یه جفت سلیته!

۱) ما دو تا سلیته نیستیم!

۲) یه خورده جنبه داشته باش آقا رضا!

۳) باشه دیگه شما رو مسخره نمی کنیم!

مو قشنگ! شنبه 4 دی 1389 ساعت 12:17 ب.ظ

سعیده؟!

تو هم؟!

تو چیکار به موهای من داری؟!

تو چیکار به توضیحات وبلاگ من داری؟!

تو چیکارت به مسخره کردن من؟! هان؟!

نازنین شنبه 4 دی 1389 ساعت 03:01 ق.ظ http://orangsky.blogfa.com

سلام،
این جمله فقط برای توجیه کردن ادامه کاریه که حتی به نظر خود طرف هم اشتباهه! همیشه راه برگشت وجود داره چون خدا همیشه راهش رو باز گذاشته...
یا حق

samira جمعه 3 دی 1389 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.gozashtakharinbar.blogfa.com

salaaaaaaaaaaam khobi?na in jomle asan va aslan 2rost ni.mibinam k mo ghashangam gofte ezrael bi shakhsiatesaede jonam tavallllodet mobarak.ishala sal haye sal b khobi va ba moafaghiat haye ziad ziiiiad omr konitaaavalodeeeet mooobarak

روانشناس جمعه 3 دی 1389 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.shadkami.blogsky.com

سلام سعیده ی عزیز
متن خیلی خوشگلی گفتی
منم از این ضرب المثله خوشم نمیاد
همیشه یه راه برگشت وجود داره
این مثل در مورد کسانیه که در واقع مردن . حالا چه وجب باشه چه صد وجب آب از سرشون گذشته باشه
مرررررررررررررررررررررسی که اومدی

مهرداد پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 10:48 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

خو بعضی جاها کاربرد داره... بستگی داره از کجا نگاه کنی.

مثلا فکر کن 4 تا از معلماتو خفه کردی... خو 2 تا دیگشونو بکشی دیگه فرقی نداره واست!!!
هم حکمت یه چیزه... هم آخرتت جات یه جاست... هم برخوردی که باهات میشه یه چیزه... هم اسمی که روت میزارن یکیه!


ولی منم زیاد اعتقادی ندارم... این یکی بهتره:
ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه هست

منم رضا پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 08:55 ب.ظ

این عزرائیل آدمه فوق العده بی شخصیتیه!

اصلا باهاش ارتباط نگیر.

بعدشم به نظر من این یه حرفه اشتباهه.

هرگز چنین چیزی نمیتونه درست باشه.

عزراییل پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://anti-girl-18.blogfa.com/

کدوم دوستان؟
تو اینجا دوستی میبینی
دیگه دوره دوستی گذشته
دوست خوب دیگه مثل من کم پیدا شده میگن ماهیو هر وقت از اب بگیری تازه هست
حالا و هم الان میشد جبرانش کرد گذشترو باید بیخال شد

پرتو پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 06:54 ب.ظ http://par2.blogsky.com/

معیار من واسه ازدواج عشقی بود که بهش داشتم...

*
مطمئن نیستم درست باشه چون اینجوری هیچ راهی واسه خوب بودن نیست....
*

به هیچ و همه جا.............گاهی بی هدف فقط میریم

راهی پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.baheri54.com

سلام سعیده جان. حالت خوبه؟

ممنون از اینکه بهم سرزدی وخاطره منو خوندی.برای تو وهمه دخترا وپسرای گل ودوست داشتنی آرزوی خوشبختی وسعادت دارم.

درمورد شاباش هم چشم تو هرچی بخوای اراده کن عمو حسن در خدمتته.

راجع به دخترم هم خاطرات زیادی دارم که شاید وقتی دیگر ویه موقعیت مناسب ُ بیارم روی کاغذ.

خوش وخرم وشاد باشی عزیز.

منم رضا پنج‌شنبه 2 دی 1389 ساعت 06:21 ب.ظ

اصولا این ماله کساییه که آب از سرشون گذشته باشه!

شما که خدایه نکرده آب از سرتون نگذشته؟!

نخیر
اما اینو واسه اون دسته از دوستایی میگم آب از سرشون گذشته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد