خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

بر باد

تنم می لرزد از سرما                        شدم تنها و بی پروا  

به دادم رس خداوندا                        نکن ترکم در این دنیا  

همه رفتند از پیشم                           ندیدند عاشقی هایم  

بخندیدند آخر بر                               همه دلواپسی هایم  

شدم یک لاله ی تشنه                 لبم چون غنچه ای بسته  

به دست پر جفای او                           شدم پر پر ندانسته  

جوانی داده ام بر باد                           که قلب او کنم آباد  

ز غفلت من نفهمیدم                           نماند خدمتم در یاد   

چرا آخر چنین باشد                          که رویایم فرو پاشد  

دلم مانند مردابیست                        که موجش آرزو باشد  

 

                                            آزی جون 

 

*********************** 

 

پ.ن۱:سلام 

پ.ن۲:این چند وقته که نبودم به خاطر امتحانام بود 

پ.ن۳:امتحانای نیم ترم که تا هفته ی دیگه هم هست 

پ.ن۴:شعار این دو هفته ام شده بود این: 

پ.ن۵:همه چی داغونه    من چه قد بدبختم.... 

پ.ن۶:فعلا بای!

  

                                         

نظرات 2 + ارسال نظر
نونوچه یکشنبه 23 آبان 1389 ساعت 05:47 ب.ظ http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو من اومدم سعیده جونم
امتحان که میگن یاد سوپ پیاز و کلم می افتم
عین اونا بیریخته
موفق باشی نازنینم برات دعا می کنم

علی اکبر جمعه 21 آبان 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
امیدورام امتحاناتت رو با موفقیت پشت یر بگذاری ..
چه شعار نا امید کننده ای انتخاب کردی برای مقابله با امتحاناتت اینجوری که تو پیش می ری فکرکنم داغون داغون می شی ها ..
این شعره خیلی قشنگ بود .. بدر خوانندهای نسل امروزمون میخوره تا با اجرای خوبشون این اهنگ رو جاودانه کنن ...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد