خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

تحملش رو ندارم

گریه نکن ٬ نذار کسی  

اشکاتو جز من ببینه 

 

این جوری می فهمند همه 

کار دل من تمومه 

 

گریه نکن ٬اشکای تو 

تیری میشن تو قلب من 

 

به جای گریه کاری کن 

چیزی بگو حرفی بزن 

 

گریه نکن ٬ عروسکم 

من به خدا دوست دارم 

 

نمی دونم چیکار کنم 

که اینو بهت بفهمونم 

 

گریه نکن٬ بسه دیگه 

نمک رو زخم من نپاش 

 

اگه آرومت می کنه 

تو صورتم بزن به جاش 

 

گریه نکن تو رو خدا 

تحملش رو ندارم 

 

می بینی که از زخم تو 

دارم آتیش می گیرم 

 

گریه نکن به خاطرم 

لیاقتتو ندارم 

 

فقط بدون عزیز دل 

که تا ابد عاشقتم 

 

+++++++++++++++ 

این شعر را برای کسی بخوانید که از شما دلگیر است و سعی کنید 

از دلش در آورید. 

این شعر معنا گراست. 

 

                                          آزی جون

نظرات 4 + ارسال نظر
مائده جووووون شنبه 17 مهر 1389 ساعت 08:49 ق.ظ

خیلی خوبه تو می تونی

مهرداد شنبه 17 مهر 1389 ساعت 01:29 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اگه دلگیر باشه که گوش نمیده که!

علی اکبر شنبه 17 مهر 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری ؟
روز دختر رو تبریک میگم بهت ...
این شعر هم واقعا عالی بود ... این آزی خانم رو باید برامون قشنگ معرفی کنی .. کارش حرف نداره
از این به بعد دوست دارم شعرهای خودتم بخونم ..

ریحانه جوووووون جمعه 16 مهر 1389 ساعت 12:55 ب.ظ

بابا ایول کارت درسته هااااااااااااا اهنگت منو کشته خااااانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد