خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

کاشکی

عاشقی کردم و پای تو موندم                                 واسه تو همه جور ترانه خواندم 

به پات نشستم من بی گلایه                                          دنبالت بودم مثل یک سایه 

خیالم بودی                                                                                        نفسم بودی 

حالا که نیستی                                                                               کاشکی نبودی 

کاشکی از اول                                                                                      ندیده بودم  

چشمایی که ازم                                                                                دزدیده بودی  

کاش می فهمیدی                                                                      عاشق یعنی چی 

کاش می دونستی                                                                         چه قدر عزیزی  

                                                  کاشکی صدامو  

                                                  تو می شنیدی.... 

 

عاشقی کردم                                                                                    من بی گلایه 

قلبمو کردی                                                                                         تا پاره ٬پاره 

کاش می فهمیدم                                                                           این قلب خسته 

دیگه هرگز                                                                                             تو رو نداره 

کاشکی شبای                                                                                        عاشقیمو    

با همه نورش                                                                                    به تو می دادم 

کاشکی روزایی                                                                                  که تو نبودی 

من از                                                                                                 خیالت  

                                                             رها می بودم   

 

++++++++++++++++++++++++++   

 

کاشکی یک شعر ریتمیک با بهتر بگویم یک ترانه است 

نباید آن را بدون ریتم (که مخصوصه آزی جونه)بخوانید 

 

کاشکی از درون قلب حسرت زده کسی بیرون می آید که 

گله ای از کسی ندارد و بیشتر از همه  

از خودش ناراحت است و خود را مقصر می داند   

 

شعر و متن: آزی جون                  

 

 

               

نظرات 4 + ارسال نظر
علی اکبر چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 01:21 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری ؟ خوبی؟
شعر جالبی میومد اما شاید با صدای آزی و ریتمی که شعر رو میخونه جالبتر می شد ...
اما از طرف من بهش تبریک بگو .. واقعا زیبا شعر میگه ..
خانوم خانوما شما با من قهری ؟
نه جان من .. قهری؟
خیلی نامردی ... چرا تو وبلاگ شعرمون , شعر دیگه نمی نویسی ؟
2 روز پیش یه نفر دیگه رو هم پیدا کردم که میتونه کمک کنه و شعرهای قشنگ برامون تو وبلاگ بنویسه .. یکی از بچه های وبلاگ نویسه که انگاری دیگه نمیخواد تو وبلاگش بنویسه و نمی دونم چه سری هست که هنوز وبلاگش رو به روز نکرده و چیزی هم درموردش نمی گه .. یکمی مرموزه
اما شعرهاش حرف ندارن .. قبلا خیلی بزام شعر کامنت میگذاشت .. دعوتش کردم خودشم نقش داشته باشه .. ولی انگار تو داری بی وفایی می کنی ... دلمو شکوندی ..برو حالشو ببر .. با من نموندی برو حالشو ببر ..

مهرداد چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 01:15 ق.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

این شعر همون دوستته که گفتی شعر میگه؟؟
قشنگ میگه...

مریم سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.alone-flower.blogfa.com

سلام...مثل همیشه خوب...جالب...و سرگرم کننده من!عالیه!موفق باشید

اجلا سه‌شنبه 13 مهر 1389 ساعت 05:43 ب.ظ http://ajela.blogsky.com

خوب
گله از یار چرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد