خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

سکوت مظلوم

 

از این جمله  خوشم میاد   

با احوال بعضی وقتام هم خیلی خوب می خونه 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی اکبر یکشنبه 7 شهریور 1389 ساعت 04:29 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
منم صدای سیاوش و بعضی اهنگهاش رو خیلی دوست دارم ...
چرا فکر کردی سر زدم به اولین نوشته هات .. من که جایی نرفتم؟!؟!!؟!؟

کلی هیجان زدم کردی بابت مطلبی که برام فرستادی ... درباره هارپ قبلا یه چیزهایی شنیده بودم اما مقاله و تحقیقی که تو برام فرستادی جامع بود ...
خیلی از کشورها از گوشه و کنار جهان به این تحقیقات آمریکا عکس العمل نشون دادن و این تحقیقات رو همونطور که تو گفتی باعث بروز برخی از مسائلی که در کره زمین طی سالیان اخیر داره بوجود میاد برشمردن ...
باید این مسئله رو جدی گرفت ... یادمه زلزله ای که در هائیتی اتفاق افتاد و بزرگترین زلزله در تاریخ این کشور و منطقه بود رئیس جمهور ونزوئلا موسسه تحقیقاتی هارپ رو باعث و بانی این اتفاق می دونست و خیلی ها هم صداشون دراین باره در اومد ..
باید بیشتر تحقیق کرد و نباید به این سادگی ها از کنارش رد شد ..

ممنون
موفق باشی

علی اکبر شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
چه مظلومانه و غم انگیز ...شعر عکس اولی رو با صدای سیاوش قمیشی خیلی دوست دارم ..
دومیم که دیگه معلومه دیگه .. خسته نباشی

حمیدرضا شنبه 6 شهریور 1389 ساعت 05:50 ب.ظ http://saat9.blogsky.com

سلام دوست خوبم.....من هم شمارو لینک کردم.... ممنون تز نظرت البته حضورت توی وبلاگم هم کم مهم نبود!
ممنون از اینکه دوتا از وبلاگ های من رو لینک کردی ( کافه ۹ و یکی بود دو تا نبود)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد