خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

کلاغ قصه ‌ی من آخر به خانه اش رسید...

کلاغ قصه ی من آخر به خانه اش رسید. 

کلاغ تو هم یه روز به خونه اش میرسه٬و کلاغ اون٬کلاغ های همه آخر به خونه هاشون می رسن ! 

زندگی هر کدوم از ما یه داستانه !یه داستان که یه کلاغ توش وول می  خوره ٬اونقدر وول می خوره و دست و پا میزنه٬اون قدر به بن بست ها و به باغ های بی انتها و به هزار توهای پیچ در پیچ میره ٬اون قدر به اوج آسمون و قعر زمین میره و میاد تا بالاخره راه خونه اش رو پیدا می کنه و بالا خره به خونه اش میرسه! 

 

متن از من 

  

خوشحالم چون... 

بله برون دختر داییمه ! براش آرزوی خوشبختی می کنم 

بالاخره کلاس تابستونیامونم تموم شد  

نافا جونم بهم سر زد و یه نظر کوچولو بهم داد 

فاطمه جون اومد مدرسه و بهمون سر زد  

یه شمال باحال رفتیم و کلی بهمون خوش گذشت  

امتحان ریاضی مو حس می کنم که خیلی خوب دادم  

آبجی جون رفته سرین(شایدم سر عین درست نمی دونم) و اردبیل و ماسوله و آستارا و.... 

دو تا شعر از سعدی حفظ کردم

قلب یخی رو گرفتم و دارم می بینم 

ماه رمضون داره از راه میرسه  

متنایی که می نویسم خیلی بهتر شده! 

دیگه بیشتر از این می خواین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
MARYAM چهارشنبه 20 مرداد 1389 ساعت 03:48 ب.ظ

VAGHAN WEBET AALLIEH

علی اکبر سه‌شنبه 19 مرداد 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

امیدوارم کلاغ ما هم به خونش برسه ...

بله برون مبارکه .. تبریکات ما رو هم مبذول فرمایید
چه عجب این کلاسها تموم شد..
شما خوش گذشته انگاری .. بی خبر رفتی .. دلم برات کلی تنگیده بود

همون سرعین درسته ...
بابا حافظه ...
پیشاپیش تبریک میگم رسیدن ماه مبارک رمضان رو ..
متنات که عالی شده .. ادامه بده ..
من که چیزه دیگه ای نمی خوام .. عالی بود.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد