خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

ستاره های شب + بچگیامون

شب در کارنامه‌ی سیاه خود چه کرده است که افتخار گرفتن این همه ستاره را دارد!؟! 

 

View Image

امروز حانیه جون بهم خبر داد که ناظم دبستانم الان توی مدرسه‌ی اوناس  

خانم اسدی دلم خیلی براتون تنگ شده بود . 

خیلی خوشحالم که بعد از این همه وقت هنوزم منو یادتونه! 

راستی حانیه گفت ریحانه هم همون جاس وای من که دلم خیلی دلم واسه‌ی دوستای دبستان و راهنمایی ام تنگ شده  

کاشکی می شد اینقدر سریع از همدیگه دور نشیم! 

واقعا که چه روزگاری داشتیم توی بچگیامون! 

کارایی که  خواهرمو دختر عمو پسر عمو هام کردن رو من هیچ وقت نکردم و کارایی رو که من کردم بچه های اونا نمی کنن 

هرچی بیشتر میگذره بچه ها سخت تربزرگ میشن 

واقعا که چه قدر زندگیا تغییر کرده 

بچگیای خواهری کارتوناشون چی بود؟ حنا ! ایکیوسان ! فوتبالیستا ! بچه های آلپ! تام و جری ! پلنگ صورتی !

بچگیای من کارتونامون چی بود؟ سنجد ! چرا و چیه ! فوتبالیستا ! بچه های آلپ! دیجیمون ! تام و جری ! پلنگ صورتی

و حالا بچه های الان چی؟؟ تن تن کارتون ! خاله شادونه ! پنگول !  فیتیله !  

فکر می کنین کارتونای نسل بعدیشون چیه!٬!!!!!!؟؟؟؟؟؟  

دوباره میرن سراغ آرشیو ۲۰ سال پیش ؟!؟!؟!؟!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 10:59 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
جمله ی خیلی قشنگی بود ..
اما همین شب و تاریکی بود که باعث میشد خیلی از فرماندهان با شبیخون هایی که در این تاریکی میزدن یه ستاره به ستاره های خودشون می افزودن ..

کودکی ها مون هم که گذشت .. به سرعت ..
الان سخت میگذره اما ... بی خیال

چاق و لاغر و شمشیر توشیشان و مدرسه موشها و ... دیگه یادم نمیاد ..
جالب بود .. یه سری به گذشته زدم .. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد