خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

شعر سعدی + حق

بخت آن نکند با من سرگشته که یک روز 

 

همخانه‌ی من باشی و همسایه نداند 

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 

 

هیچکس را بر من از یاران مجلس دل نسوخت  

 

شمع می بینم که اشکش می رود بر روی زرد 

  

********************************** 

 

دلم شکستی و رفتی خلاف شرط مودت 

 

باحتیاط رو اکنون که آبگینه شکستی

 ---------------------------------------------

 

چند روز پیشا توی اخبار شنیدم که آمریکا یعنی اوباما یه اجازه داره که اگه بخواد میتونه برای هر مدت زمانی اینترنت رو قطع کنه  

 

تازگیا دارم یه کتاب به اسم دژ دیجیتالی از  دن براون  (نویسنده‌ی کد داوینچی) می خونم 

  Go to fullsize image=دن براون

اگه وقت کنم توی پست بعدی معرفی اش می کنم  

خیلی جالبه  

راجب یه ابر کامپیوتره که سازمان ان.اس.ای (N.S.A) آمریکا ساختتش و می تونه از همه چیز استراق سمع کنه! 

واقعا باحاله اما غیر اخلاقی 

واقعا با چه فکری همچین اجازه ای به خودشون میدن ؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
علی اکبر سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

شعرای جالبی بودن ..
درباره آمریکا هم که هیچی درش غیر ممکن نیست ..
به اسم تروریست هر بلایی بخوان سر مردمشون در میارن ..
باید کتاب جالبی باشه ..
منتظرم تا کمی اطلاعات درباره این نویسنده بخونم ..

hanieh سه‌شنبه 22 تیر 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://nightbird.mihanblog.com

bikhod kardi

maryam.m دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 02:36 ب.ظ

webet ali shodeh
akhar nafahmidam to az hanieh copy kardi ya oon az to.

اون از روی من کپی می کنه!

آزاد یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 11:00 ب.ظ http://www.blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، با یک مطلب جدید بروز هستم ، اگر فرصت داشتید یک سری بزنید . موفق و سربلند باشید

رامسینا یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 10:00 ب.ظ http://sariparpar.blogfa.com

می خواستم بگم بیای ها البته وبم هم یادم رفته بود بنویسم

رامسینا یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام وب جالبی داری خیلی خوشم اومد به وب منم یه سری بزن منتظرتم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد