خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

جرات مردن

همه دوست دارن به بهشت بروند اما کسی دوست ندارد بمیرد

 

بهشت رفتن جرات مردن می خواهد

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدرضا پنج‌شنبه 10 تیر 1389 ساعت 08:57 ق.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام....من برگشتم!!
همین اول کار بگم من هنوز جوون هستم و کلی آرزو دارم پس نمیخوام بمیرم!!!!(با توجه به اینکه گفتی شاید فوت شدی!!!!!!!)
خوبی؟!چه خبر؟!!نبودم یه مدت کولاک کردیا!!!!
خانم خونه شده بودی؟!!تعریف کن ببینیم چند تا ظرف و لیوان شکوندی و چند تا قابلمه سوزوندی؟!!!!!
بابا چقدر درس میخونی؟!!تابستونم می خوای بری مدرسه؟!!!
این ۲ تا پست آخریتم خیلی عالی بود...ایول...
واقعا بهشت رفتن جرات مردن میخواد که فکر نکنم من هنوز جراتشو داشته باشم!!!!
اگه درس و مدرسه اجازه داد بیا از اون ورا!!!!

maryam mafi چهارشنبه 9 تیر 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

mese hamisheh ali
matalebet vaghan ghashangeh
movafagh bashi

علی اکبر سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 08:21 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام ای عاشق بارون
چطوری؟خوبی؟
خیلی شرمندم کردی که لینک من رو هم آخر پستت گذاشتی حتما جبران میکنم ... شک نکن .
راستی مدل بی دردسری رو هم برای مدل عشقیت پیدا کردی .. امیدوارم که کم کم به مدل عشق کامل تبدیل یا نزدیکش کنی ...
ماله منم یه چیزه قره قاطی که شامل 2 یا بعضا 3 تا از مدل ها هم میشه .. اما 98 % همون اولی که تو هم جزو مدل هات انتخاب کردی ..
من فامیلیم عبدلی هستش ... نمیدونم چطوری اد میکنی ولی منتظرم ..
اسمت ؟ باید سبله باشه .. درست نگفتم ؟
خیلی سوال سختی بود .. راستی چرا من اسم تو رو نمیدونم ؟ این خیلی نامردی که تو هم اسم و هم فامیل من رو بدونی اما من ..!؟
گفتی با ه تموم میشه:
یه چیزهایی به نظرن اومد که میگم:
فائزه
فاطمه
سمیه
مرضیه
محدثه
مهدیه
فهیمه
.. اوم ..
دیگه مغزم ارور داد
خودت بگو که منتظرم..پ

بازم ممنون که لینکم رو گذاشتی ...
تا بعد..
بابت این پستت باید بگم که من جرات پیدا کردم .. حالا یکی بیاد منو بکشه .
موفق باشی

امین دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 09:16 ب.ظ http://shabayjavani.blogsky.com

خیلی ها زمون جنگ به عشق بهشت رو مین رفتن اکثرا جرات مردنو دارن ولی اگه می بینی که امروزه کسی دلش نمی خواد بمیره به این دلیله از اون دنیامون هم نا امیدیم یعنی اونجا هم وضعمون از این بدتره خانوم

شوک دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.shhok.mihanblog.com

سلام

امروز یه سری به فیس بوک زدم جالبه بر خلاف گذشته مطالبی رو خوندم که خوبه شما هم بدونید به بعضی از مطالبی نوشته شده بود یه سری زدم اعضای سبز فیس بوکی دیگه مثل همیشه سر و صدا نمی کنن بعضی ها شروع کردن به انتقاد علیه خودشون مثلا در مورد این که بعضی ها تو خارج می شیننو به ما دستور می دن اگه راست می گن خودشون بیان تو ایران ببینیم چه کار می کنن

ظاهرا این نقشه غربی ها که حسابی برای فیس بوک پول خرج کردن هم بر باد رفت چون دیگه این روش علیه خودشون استفاده میشه.

بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد