خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

کلمه +مدرسه و مسافرت

سازنده ترین کلمه((گذشت)) است…آن را تمرین کن.

 

 پرمعنی ترین کلمه((ما)) است…آن را به کار بر.

 

 عمیق ترین کلمه((عشق)) است…به آن ارج بده.

 

 بی رحم ترین کلمه(( تنفر)) است…با آن بازی نکن.

 

 خودخواهانه ترین کلمه((من)) است…از آن حذر کن.

 

 نا پایدارترین کلمه((خشم)) است…آن را فرو بر.

 

بازدارنده ترین کلمه((ترس)) است…با آن مقابله کن.

 

 با نشاط ترین کلمه ))کار)) است…به آن بپرداز.

 

 پوچ ترین کلمه((طمع)) است…آن را بکش.

 

 سازنده ترین کلمه((صبر)) است…برای داشتنش دعا کن  

 

============================= 

 

تولد حضرت علی(ع) بر همه ی شیعیان جهان مبارک باد!

 

فک کن هنوز تعطیل نشده باید بریم مدرسه 

از فردا کلاس تابستونیامون شروع میشه  

ما که خوبیم !!! 

دختر دایی های من پیشن .اونی که میره انسانی  از فردا پیشش شروع میشه  

اونی که طراحی می خونه از ۲ -۳ هفته‌ی پیش میره مدرسه!!!!!! 

من که امسال یه مسافرتم نرفتم 

تا الان که مامانم نبود حالا هم ۲-۳ روز دیگه میاد من تا قبل ماه رمضون کلاس دارم 

بعداز ماه رمضونم بابام می خواد بره مسافرت  

من دلم مسافرت می خواد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

نظرات 5 + ارسال نظر
علی اکبر دوشنبه 7 تیر 1389 ساعت 07:24 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
ایروبیک پس می ری .. عالیه و به نظر من این یکی رو خوب انتخاب کردی .. کمی ورزش هم برای تو که همش سرت تو درس خوندن بود و الانم تو فیلم دسدن خیلی خوبه ..

تو اون سایتی هم که گفته بودی ثبت نام کردم .. کاش می گفتی من جزو لینکت می شدم .. خوب این چه مزیتی داره؟

خیلی وقت بود کسی حالی ازش نپرسیده بود .. ممنون که به یادش بودی .. الان چند روزی هستش که به خاطر یه سرماخوردگی بیمارستان بستری و تا الانم حالش خوبه و 2 , 3 روزه دیگه میاد خونه ..
شکر خدا الان خوبه .. براش دعا کن که این بیماری دیگه تو بدنش نباشه .. ممنونم ازت .. مرسی که یادی ازش کردی

موفق باشی

حانیه یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 11:48 ب.ظ http://nightbird.mihanblog.com

سلام.چطوری؟
من لینکت کردم .یادت نره منو لینک کنی!

آفتاب ایرانی یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام.
من آپم هدیه روز همسری.
منتظرتونم. بدو بدو بیا پیشم.

علی اکبر شنبه 5 تیر 1389 ساعت 04:01 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام به سبله عزیز
خوبی؟
منم این روز خجسته رو به تو تبریک میگم..
این کلمات رو قبلا جایی دیگه خونده بودم .. واقعا که زیباست ...
راستی این سایت که گفتی مگه چیه که باید توش ثبت نام کنم .. در مورده فوتباله ..؟

بازم مدرسه ..
حالا چه کلاسهایی رو نوشتی؟
خوش میگذره .. خوش باشی
مسافرتم می ری .. هنوز که دیر نشده ..

تا بعد ..
موفق باشی

انجمن اف دانلود شنبه 5 تیر 1389 ساعت 03:45 ب.ظ http://www.forum.fdownload.ir

سلام وبلاگ زیبایی داری به انجمن اف دانلود بیا و عضو شو در مورد همه چیزها ما بحث می کنیم همه چیز داریم بیا و عضو و مطالب خود را با بقیه به اشتراگ بگذار و .......... در انجمن اف دانلود منتظر عضویت شما در انجمن هستیم www.forum.fdownload.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد