خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

شعر از همخونه + معرفی همخونه

روز اول با خود گفتم 

 

دیگرش هرگز نخواهم دید 

 

روز دوم باز می گفتم 

 

لیک با اندوه و با تردید 

 

روز سوم هم گذشت اما 

 

بر سر پیمان خود بودم 

 

ظلمت زندان مرا می کشت 

  

باز زندان بان خود بودم 

 

آن من دیوانه‌ی عاصی 

 

در درنم های و هوی می کرد 

 

مشت بر دیوار ها می کوفت 

 

روزنی را جست و جو می کرد 

 

می شنیدم نیمه شب در خواب 

 

های های گریه هایش را 

 

در صدایم گوش می کردم 

 

درد سیال صدایش را 

 

شرمگین می خواندمش بر خویش 

 

از چه بیهوده گریانی؟ 

 

در میان گریه می نالید: 

 

دوستش دارم٬ نمی دانی؟! 

 

روز ها رفتند و من دیگر 

 

خود نمی دانم کدامینم  

آن من سر سخت مغرورم 

 

یا من مغلوب دیرینم؟! 

 

بگذرم گر از سر پیمان  

 

می کشد این غم دگر بارم 

 

می نشینم شاید او آید 

 

عاقبت روزی به دیدارم 

 

                                            از فروغ فرخزاد 

 

*********************************** 

 

پ.ن ۱:بالاخره تعطیل شدیم!!!!!!!!!!!!!!! 

پ.ن ۲: رمان همخونه رو در عرض کمتر از ۲۴ ساعت خوندم .واقعا قشنگ بود

 

 

 

داستان زندگی دختر جوانی است که بنا به خواست پدرخوانده خود به صورت شش ماهه موقتا با پسر او ازدواج میکند تا مانند دو همخونه در کنار هم زندگی کنند و در مقابل ثروت پدر به صورت نصف نصف بینشان تقسیم شود. این دو زندگی خود را در کنار هم آغاز میکنند.در حالیکه دختر جوان رفته رفته به پسر علاقمند می شود و...  

 

دانلود  - Download Linkحجم: 335 KB 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
خانباجی پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 01:19 ب.ظ http://khatkhatih.blogspot.com/

سلام گلم
نوشته مریم ریاحی هست این کتابی که معرفی کردی؟

محمد پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 03:14 ق.ظ http://shanc.blogsky.com

ey khar
oonam az noe sorati
az vaghti raftai too link boxam
dge sar nazadi
!!!!
ama sher vaghean harf nadasht
enghad khosham miad sher begam
ama ba ver ghati mishe bejash bazi vaghta
:D
felan

حسین چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.sabalancd.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود. اروزی موفقیت دارم برای شما

علی اکبر چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 04:16 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلامی دوباره
خیلی شعر زیبایی بود . من این رو نخونده بودم .. فروغ شعرهاش حرف نداره .. زیبا بود.

خوب به سلامتی تعطیل شدین .. دیگه از این به بعد منتظر اپ های پشت سر همت هستم .. دیگه باید بترکونی وبلاگت رو

من که نخوندم .. انگاری نصف عمرم بر فناست .. نویسندش کیه و موضوعش چیه؟
ولی خودمونیما 1 روزه کتاب خوندی .. ای ول
حتما کتاب جالب و جذاب و گیرایی هستش که نتونستی ولش کنی ..
باید پیداش کنم .. آدرس بده.

تا بعد
موفق باشی

محمد چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 04:09 ب.ظ http://be3tboy.mihanword.com

سلام

بهترین لینک باکس ایرانی برای درج لینک یا بنر سایت یا وبلاگ شما لطفا اول کد لینک باکس من را در سایتتون قرار بدین بعد به من خبر بدین تا بنر یا لینک شما را در لینک باکسم قرار بدم

منتظرتم حتما کودو بزار تو سایتت ممنونت میشم
آدرس لینک باکس من
www.bestLB.Mihanblog.com

با این کار بازدید سایتتان بالا میرو
منتظرت هستم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد