خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

توهمات شعری

گفتم غم تو دارم 

 

گفتا چشت در آید 

 

گفتم که ماه من شو 

 

 گفتا دلم نخواهد  

 

گفتم خوشا هوایی کز باد صبح خیزد 

 

گفتا هوای گرمی است٬ اه اه عرق در آمد 

 

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد 

 

گفتا برو به سویی ٬ تا گل نی در آید!!! 

 

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ 

 

نگاهم در نگاهت کرد برخورد  

 

خدا مرگت بده حالم به هم خورد 

نظرات 3 + ارسال نظر
علی اکبر چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 03:16 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
پست جدید هم که نگذاشتی ..

جنس چینی همینه دیگه ... مواظب باش که جنس چینی نخری ... (مگه میشه چین بازارو قبضه کرده)

حسین یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین

علی اکبر یکشنبه 23 خرداد 1389 ساعت 01:22 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟

بابا ایول داره .. خیلی با حال بود .. من که لذت بردم .
تو هم تو خراب کردن و سوژه درست کردن از شعرها کارت حذرف نداره ..

از بابت شعرهایی که برام فرستادی ممنون ..
بازم ازین کارها بکن .. خشحال می شم.

ممنون
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد