خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

بیمار

می کند خیره به یک نقطه نگاه

خوب در عمق نگاهش پیداست

سردی یاس و غم سنگینی

غیر از این هر چه بگوییم خطاست

توی این دخمه ی تاریک و عبوس

روی یک کهنه دشت بنشسته

از همه جای جهان چیست که او

به همین گوشه ی غم دل بسته

با زبانی که بود مبهم و گنگ

لب افسرده ی او می گوید

داستان ها همه از تلخی عمر

عمر گمگشته که او می جوید

بس که دیدست به خود زحمت و رنج

خورده پیشانی او چین و چروک

گرد ایام بر آن بنشسته

تن او لاغر و باریک چو دوک

غیر تنهایی و خاموشی ، غم

توی این دخمه نه با اوست کسی

شاید اوراست فقط این حسرت

که به مرگش نبود استرسی

حالتی ژرف به او بخشیده است

چشم هایش که کمی رفته فرو

خسته و بی حرکت می نگرد

پرده ی زندگی تیره ی او

می نهد گاه به لب سیگاری

تا رود فکر و خیال از بر او

می زند حلقه ی آبی رنگی

دود سیگار به دور سر او

  

                                                     سهراب سپهری

واقعا توی این کارنامه ام گند زدم.فقط نمره ها رو داشته باش  

ریاضی ۵/۱۳  

عربی ۵/۱۴  

ادبیات ۵/۱۶  

دین و زندگی ۱۷  

اجتماعی ۷۵/۱۵  

انگلیسی ۵/۱۸  

زیست ۲۵/۱۵  

شیمی ۷۵/۱۵  

فیزیک ۱۵  

زبان فارسی ۱۵  

هندسه ۱۴ 

 

معدل  ۶۷/۱۵  

بچه ها می گفتن مشاورمون شب بهشون زنگ زده از هرکی پرسیده چقدر درس خونده 

من بدبختم تا اومدم پامو از در مدرسه بذارم بیرون جلومو گرفت به سوال پرسیدن! 

دیگه داشتم می زدمش اگه ولم نمی کرد

نظرات 9 + ارسال نظر
مانی چهارشنبه 12 خرداد 1389 ساعت 07:16 ب.ظ

هی صورتی!
این شعر ما سهراب نیست! بگرد شاعر اصلیشو پیدا کن...
این شعرای بند تمبونی به سهراب نمیاد!
اینو کسی بهت میگه که شعرای سهرابو حفظه.

برای اینکه بدونی و اگه خواستی بری دنبالش میگم
ماله هشت کتاب نیست
ماله این کتابه:
از مصاحبت آفتاب
نویسنده: کامیار عابدی ثالث

برو این کتابو بخون تا این شعرشم حفظ بشی

علی اکبر شنبه 8 خرداد 1389 ساعت 02:32 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
انگار داری همه وبلاگهام رو پیدا میکنی ..
حالا میخوام دو تا دیگه رو هم بهت معرفی کنم:
www.hamshahridastan.blogsky.com
www.jaeei_barayeh_dadzadan.blogsky.com
منتظر نظراتت و آپ جدیدت هستم
موفق باشی

علی اکبر دوشنبه 3 خرداد 1389 ساعت 04:37 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
می بینم که تو هم مثل من این دوران جالب رو پشت سر گذاشتی .. من وقتی یاد گذشته ها و آشناییم با اینترنت میگذره .. خندم میگره .. البته این رو هم بگم که برای آشنایی با این دنیای نا آشنا همون کارها رو هم باید میکردم .. از هرجا و هر چی نمونه ای برداشت میکردم .. به همه جا سر می زدم .. نمیدونی با اون اینترنت کند و اعصاب خوردکن من چقدر خاطره دارم ..
یا دیس کانکتهای موقع چت کردن می افتم ..
گذشت .. به نظرم منم درمان شدم .. خوددرمانی

راستی می خوام بچه هایی که اعتیاد به اینترنت دارن رو بفرستم پیش تو تا راهنمایشون کنی .. البته رایگان
موافقی؟
موفق باشی

چپ د ست یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 04:23 ب.ظ

آدرس وبتو گم کردم .آدرستو بنویس

محمدرضا یکشنبه 2 خرداد 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام...
بابا تو چرا اینقدر درس خونی؟!!پس اگه نمره های منو بدونی و کارنامه های زمان مدرسه منو ببینی چی میگی؟!!!
چه شعر قشنگی...کلا کارهای سهراب سپهری محشرن...
آهنگ جدید وبتم مبارک...

نیلوفر جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 03:47 ق.ظ http://Www.blueboat.blogsky.com

کارنامتو دیدمو لذت بردم؟
میخوای رشته کامپیوتر رو انتخاب کنی؟

علی اکبر جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 02:39 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام بر مددکار آینده
چطوری؟خوبی؟
شعر خیلی زیبایی بود .. این رو تا به حال نخونده بودم..
من که درباره این نمرات چیزی نمی تونم بگم..
یاد نمرات خودم افتادم که یکمی از مال تو بدتر بود.
منو نا امید کردی.. من فکر میکردم باهوشتر از اینها باشی ..

واقعا ضعیف بودی .. یکی اون ترکه من رو بیاره
اگه تنبیه بشی فکر کنم بهتر جواب بده ..
--------------
بازم جای شکرش باقی که تجدید نیاوردی ..

راستی اساس کشی چطور بود .. خوب نمی خوای بگی اون بالا بالاها کجاست؟

بابا جان برو به همون رشته ای که علاقه داری .. اگه میبینی مددکاری برات آینده خوبی داره پس معطلش نکن..

موفق باشی

محمد جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 01:56 ق.ظ http://shanc.blogsky.com

salam
manam linkinid toram weblog
:D
yani linket kardam

نیلوفر پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 11:41 ب.ظ http://Www.blueboat.blogsky.com

مثل همیشه فوق العاده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد