خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

جمله

به آنچه فکر می کنی بیاندیش 

 

۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱!۱! 

 

مهربانی را اگر قسمت کنیم  

من یقین دارم به ما هم میرسد  

 

دستهامان را اگر بالا بریم  

مطمئنم تا خدا هم می رسد 

 

=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+= 

 

تلاش برای فراموش کردن کسی که دوستش می داری ، درست مثل این می مونه که کسی رو که تا حالا ندیدی  بخوای به خاطر بیاری ، امکان داره؟؟ 

 

-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ-ـ- 

 فاصله گرفتن از آدمهایی که دوستشان داریم بی فایده است ، زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست       گوته 

 

*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤

 

 عاشق عشق باش و دوست داشتن را دوست بدار ، از تنفر متنفر باش و به مهربانی مهر بورز ، با آشتی آشتی کن و از جدایی جدا باش     زرتشت 

 

+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ـ+ 

  اگر کسی را دوست داری به او بگو زیرا قلبها با کلماتی که ناگفته می مانند می شکنند   جرج آلن 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مجنون لیلی پنج‌شنبه 31 تیر 1389 ساعت 04:50 ب.ظ

صورتی عزیز
سلام
صفحه زیبایی درست کردی
خیلی کیف کردم
بعضی ها چه روح لطیفی دارن
آدم هم حسرت می خوره هم تعجب می کنه وقتی خداوند اینهمه زیبایی و حکمت و اخلاق رو در ما به امانت گذاشته چطوری و چرا یه وقتایی غفلت می کنیم و همدیگر رو می دریم

بهرحال یه نسخه دیگه از شعری رو که نوشتی روایت می کنم من که نمی دونم کدوم اصله ولی بهرحال زیباست

؛ مهربانی را اگر قسمت کنیم
من یقین دارم به ما هم می رسد
آدمی گر ایستد بر بام عشق
دستهایش تا خدا هم می رسد؛
یا علی

Fery پنج‌شنبه 13 اسفند 1388 ساعت 10:41 ب.ظ http://feryrobi.blogfa.com

[شیطونک][شیطونک]سلام خوبی‌؟ قسمت ۱۱ رمان دالیا آپم بیا...بدو که منتظرتما بدو ...
[قلب][قلب]

فرین دوشنبه 10 اسفند 1388 ساعت 10:00 ق.ظ http://nojavan1996.blogfa.com

سلام ... بعد از قرنی آپ کردم ... خوش حال می شم سر بزنی

علی اکبر شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 10:30 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
اگه ما نیام اینجا , شما که نمیای به کلبه خرابه ما ...!
باشه .. به هم می رسیم.
-------------------------
چشم ما می اندیشیم...
شعر زیبایی بود ... همیشه از این کارها بکن
جملات قصار زیبایی بود .. عکس قشنگی رو هم برای ضمیمه مطالبت گذاشتی ...
خوب ... دیگه چه خبر؟
پیش ما بیا
موفق باشی

محمدرضا شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 09:01 ب.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام...
گفتم زده بالای ۱۰۰ ٪ نه اینکه رسیده به ۲۰۰٪
ـــــــــــــــــــــ
به به...چه جملات قشنگی...
به خصوص ؛ تلاش برای فراموش کردن کسی که دوستش می داری ، درست مثل این می مونه که کسی رو که تا حالا ندیدی بخوای به خاطر بیاری ، امکان داره؟؟ ؛ ... دستت طلا...
راستی اول نظر میدی و خبر میکنی که آپی بعد آپ میکنی؟!!!!!آخه اون وقت تا گفتی آپم اومدم اما خبری نیود!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد