خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

عینک

ای روز شتاب کن.ای شب چه صبور و پر طاقت هستی٬پس کی می خواهی به آخر برسی؟ 

تا کی اسیر این تیرگی باشم؟ کی این تاریکی دست از گریبانم بر خواهد داشت؟ 

ای غم و اندوه یا رهایم کنید یا جانم را بگیرید. 

خداوندا٬خلاصم کن! 

نه ذره ذره ٬یک باره خلاصم کن ٬از دست خودم خلاصم کن. 

 

(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)(+)

 

پ.ن۱:فکر نکنین دپ زدما!!! تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۲:فقط یه تیکه از رمانی که تازگیا خوندمو نوشتم:اگه گفتین چی؟؟؟ 

پ.ن۳:بامداد خمار تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۴:من از بچگیام از دو تا چیز خیلی خوشم میومده! تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۵:اسپری آسم(و خود آسم) و عینک تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

پ.ن۶:تو دبستان بهترین دوستم آسم داشت همیشه اسپریش تو جیب من بود.تو راهنمایی هم بهترین دوستم حساسیت داشت که به صورت آسم ظاهر می شد.شاید یکی از دلایلش همین باشه. تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۷:فاطمه جون ٬ نفیسه جون دلم براتون خیلی تنگه!!!!!!!!!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۸:حالا یه هفته ای هست که عینکی شدم تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

پ.ن۹:البته همه بهم میگن شبیه بچه خر خونا شدم  اما خودم این طوری فکر نمی کنم!یول 

پ.ن۱۰:البته یه تیکم گرفتم .دقیقا مثه همین عکسه دستمو می برم به عینکم جلو عقبش میکنم!

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر شنبه 28 آذر 1388 ساعت 12:46 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
نگو و نگذار این مطالب رو تو وبلاگت ..آدم دلش میگیره .. یکم از امید و زندگی بنویس .. اینقدر هم مایوس نباش ..
خوب این برداشت قبل از پ . ن بود .. پاکشم نکردم.

باید رمان جالبی باشه .. اسمش رو زیاد شنیدم. باید بخونمش ..
شه ژالب .. خوبه .. به خاطر همین هم هست که داری پیشرفت می کنی ..

مبارکه .. خداروشکر که معتاد نشدی ..
خوبه اینجوری از چشمات بیشتر مراقبت میشه و تازه قشنگتر هم به چشم میاد ..
خوب اولش اینجوریه دیگه با کمی صبر رو صورتت میشینه ..
امیدوارم روزهای خوبی رو در کنار هم شب کنید..
موفق باشی

محمدرضا جمعه 27 آذر 1388 ساعت 01:53 ق.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام خرخون عینکی!!!!!!(شوخی کردم تا دوره همی بخندیم وگرنه من میدونم که تو با عینکم همون سبله قدیم هستی!!!)
جون گودی راستشو بگو دپ زدی؟!!خوب دقت کن شاید ربطی به خوندن رمان نداشته باشه و دپ زدی!!!!(این حرفا برمیگرده به همون شیرین زدن من!!!!)
اما در مورد سوالاتی که پرسیدی!باورت میشه من بعد از ۴ روز این ساعت خونه هستم و پای نتم؟!اصلا کار ریخته رو سرم اساسی!!!!!!!!
خب فعلا بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد