خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

در حلقه رندان

اسم کتاب: در حلقه رندان (مجموعه شعر)

مجموعه نویسندگان  

انتشارات :سوره مهر  

تعداد صفحه:۱۸۳ 

قیمت:۲۴۰۰ تومان 

 

 

 

 

 

 

شعر گفت و گو با حافظ  

محمد رضا عالی پیام (هالو) 

 

نیمه شب پریشب گشتم دچار کابوس  

دیدم به خواب حافظ توی صف اتوبوس  

 

گفتم سلام خواجه ٬گفتا علیک جانم 

 

گفتم کجا روانی ؟ گفتا که خود ندانم 

 

گفتم بگیر فالی٬ گفتا نمانده حالی 

 

گفتم چگونه ای؟ گفت در بند بی خیالی 

 

گفتم که تازه تازه ٬شعر و غزل چه داری 

 

گفتا که می سرایم شعر سپید٬باری 

 

گفتم ز دولت عشق ٬ گفتا که کودتا شد 

 

گفتم رقیب ؟ گفتا بد بخت کله پا شد 

 

گفتم کجاست لیلی٬ مشغول دلربایی؟ 

 

گفتا شده ستاره در فیلم سینمایی 

 

گفتم بگو ز خالش٬ آن خال آتش افروز 

 

گفتا عمل نموده دیروز یا پریروز 

 

گفتم بگو ز مویش٬گفتا که مش نموده   

گفتم بگو ز یارش ٬گفتا ولش نموده  

 

گفتم چرا؟ چگونه؟ عاقل شده است مجنون ؟ 

 

گفتا گشته محتاج گرد و افیون 

 

 

*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* 

 

وای خدا آخه من چی کار کنم از بس که درس داریم  

تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

 

دارم دیوونه میشم.!!!! 

 

اون پایین مایینا یه نظر سنجی گذاشتم بهش جواب بدین خدا رو خوش میادا!!!! 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.cafe2cafe.blogfa.com

سلا سلام
خوبی
خبری ازت نیست ؟؟؟؟
به روزم پیشم بیا .
بابا خیلی بامرامی . با مرام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد