خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

ضرب المثل ا زحرف ؛ع؛

عروسی بدون گل و تدفین بدون اشک صورت نمی گیرد.                          اسپانیولی  

*¤*¤*¤*¤*¤*¤* 

عیب مردم را بر سنگ نگارند ولی فضائلشان را بر آب نقش کنند.              انگلیسی  

 *¤*¤*¤*¤*¤*¤*  

عشاق مانند زنبورداران٬ دارای یک زندگی شیرین و شهد آلود هستند.      ایتالیایی

نظرات 2 + ارسال نظر
sinorita=maryam دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 04:12 ب.ظ

veblaget khaly mahshareh
makhsosan ahangi ke gozasht
i.

محیاو....دیگر چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

حالا بپاتو دریای استعداد غرق نشی....
تازه به جز من یکی دیگه هم میگه اجتماعی و.... همون که تو مارموز(موزمار)نامه هاشو و کادوهاشومی بردی؟؟
تابستون می آیی کلاس ؟؟
راستی معدلت چند شد ؟؟؟
دیگه چه خبر؟تعریف کن...
باید برم خداحافظ(موزمار)

اون موز مار آدرس وبلاگمو نداره .

در ضمن من فقط یه بار یه نامه براش بردم نه بیشتر!

من دیگه پامو تو اون خراب شده نمی ذارم ٬ در ضمن من که دانش آموز خودشون بودمو قبول نکردن.رفتم راه شایستگان امتحان و مصاحبه دادم٬ قبول شدم .میرم اونجا.

معدلم شد ۲۴/۱۹ .تو چند شدی؟؟؟

روز کارنامه ها شما ها نیومدین اما من و نگین و مهسا و ملیکا و مونا و طهرانی و روزگاری و خرمیان ٬ رفتیم .عکسم گرفتیم.با دوربین من .

شما چه خبر می خوای بری همون خراب شده؟
بازم به معرفت تو لا‌اقل یه سر زدی .بازم بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد