خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

نظر سنجی

کی ریاضی و فیزیک رو دوست داره؟؟؟؟؟ 

هرکی ریاضی و فیزیک رو دوست داره یه کامنت بده .هرکی هم دوست نداره اون چیزی (رشته)رو که دوست داره بنویسه . 

میخوام ببینم چند نفر از این درس های مسخره خوششون میاد؟؟؟؟ 

برای چند تا عدد می گزارم .بقیه رو هم اسمشو بنویسید(محدودیت تعداد انتخاب وجود ندارد): 

۱.ریاضی و هندسه

۲.فیزیک 

۳.دینی 

۴.زیست  

۵.حرفه و فن 

۶.طراحی 

۷.خطاطی 

۸.ادبیات 

۹.تاریخ 

۹.اجتماعی 

۱۰.ورزش 

۱۱.مفاهیم قرآن 

۱۲.کامپیوتر 

۱۳.احکام 

۱۴.عربی 

۱۵.زبان 

۱۶.جغرافیا 

۱۷.زمین شناسی 

۱۸.نجوم 

۱۹.جامعه شناسی 

۲۰.روانشناسی

نظرات 7 + ارسال نظر
afro0z جمعه 26 تیر 1388 ساعت 06:48 ب.ظ

2***4***17***18

ریحانه خانم سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.Reyhaneh@.ir

سلاااااااام...................................

من گزینه های 6 * 7 * 12 * 14* 15 *

خیلی دووووووووست دارم @

در ضمن من به قرص ماه شباهت دارم تا صورتی....

بی تارو پود پنج‌شنبه 14 خرداد 1388 ساعت 03:32 ب.ظ

۱۲
عشق من برنامه نویسیم

یاس جمعه 8 خرداد 1388 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.yaseman-17.blogsky.com

من عاااااشقه ریاضیم
فردا هم امتحان داریم
ببین دارم ذوق مرگ میشم !!!!!!


ببینم این نام صورتی و ایمیل صورتی و نظر صورتی و... ربطی به خرم داره؟!!!!

مونا یکشنبه 25 اسفند 1387 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام سعده جونم من ۲
۶
۱۰
۸
رو از همه بیشتر دوست دارم
ریاضی رو اگه ۲ یا ۳ بار ۲۰ بگیری باهاش حال میکنی
اینه راهش گلم

مهدیه یکشنبه 18 اسفند 1387 ساعت 07:00 ب.ظ http://srvn.blogsky.com

سلااااااااام
من گزینه های
۱
۲
۶
۱۰
۱۵
رو انتخاب می کنم و ضمنا درس های ریاضی مسخره نیست اما اوناییکه زیاد نمی فهمنش زیاد ازش خوششون نمی آد.
ریاضیات رو باید درک کرد!!!!!!!!!!!!!!!

آیسان یکشنبه 20 بهمن 1387 ساعت 05:35 ب.ظ http://golbaghali.blogsky.com

سلام عزیزم٬چه نظر سنجی بامزه ای٬من توی این نظر سنجی گزینه ۸ رو انتخاب میکنم یعنی ادبیات٬گزینه ۱۱ رو هم دوست دارم ولی مفاهیمی که خودم از قرآن برداشت میکنم نه مفاهیمی که استاد بخواد تو کلم فرو کنه٬پیش منم بیا و حتما نظر بده٬منتظرتم خدانگهدارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد