خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

علائم آخر الزمان

امام جعفر صادق(ع) می فرمایند: 

پیش از قیام قائم (عج)پنج علامت حتمی وجود دارد: 

۱.خروج یمانی 

۲.خروج سفیانی 

۳.بانگ آسمانی 

۴.کشته شدن نفس زکیه 

۵.خسف زمین بیدا 

--------------------------------------------------------- 

پ.ن: 

کسی معنی شماره ی ۵ رو می فهمه ؟ 

اگه آره لطفا برای من توضیح بده.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهشته جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.paradisee115.persianblog.ir

ببین رفتم خوندم.
بیداء سرزمینیه بین مدینه و مکه.
سپاه سفیانی وقتی از ظهور امام زمان با خبر میشه به جنگ سپاه امام می ره. در منطقه ی بیداء با سپاه امام رو به رو می شه.در اونجا خسف (شکافته شده زمین ) اتفاق می افته. که همه ی سپاه سفیانی به جز چند نفر که خبر این اتفاق رو برای دیگران ببرند در زمین فرو می رن و به اذن خدا هلاک می شن.

بهشته جمعه 18 بهمن 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://www.paradisee115.persianblog.ir

سلام عزیزم خوبی؟
بالاخره من اومدم بهت سر زدم.
ببین ما پارسال مفصل درباره ی علائم آخر الزمان تحقیق کردیم.
تا اونجایی که یادمه بیداء یه منطقه ایه.نزدیک کجاش یادم نیست.خسف یعنی فرو رفتن یا شکافته شدن.
ببین مطمئن نیستما.
اگه توضیح کاملی خواستی بگو برم تحقیقمونو نگاه کنم.آخه تو مدرسه گذاشتنش.
راستی من وبمو عوض کردم.حتما لینکش کن و سر بزن.
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد