خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خیال نکن

خیال نکن نباشی

 بدون تو میمیرم

گفته بودم عاشقم

خب حرفمو پس میگیرم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی اکبر چهارشنبه 1 اسفند 1386 ساعت 06:01 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
این شعر رو خیلی دوست دارم..البته وقتی با صدای آقای اعصار خونده مییشه زیباتر جلوه میکنه.
جملات گرانبهایی هم از قول امام علی (ع) نوشته بودی خیلی زیبا بود و به قول خودت قشنگ بود.
موفق باشی

آرش سه‌شنبه 30 بهمن 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

اینو علی رضا عصار خونده خیلی دوسش دارم

محمد هادی دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 10:30 ب.ظ http://dastanekotah.blogsky.com

سلام قشنگ بود لینکتون کردم

ممنون که سر زدی

آشنا دوشنبه 29 بهمن 1386 ساعت 08:25 ب.ظ

از شما متشکرم . که به کلاس دوست داشتنی آمدید .
این هم به رسم ادب و احترام به خانم صورتی بود . که تقاضا نمودند بهشون سری بزنیم . اومدیم با یه سبد آرزوهای خوب برای یک زندگی خوب.
مطمئن هستم همان فدر که به نوشتن و کار وبلاگ اهمیت
می دهید برنامه ی خوبی هم برای موفقیت در درساتون دارید .
اینو برای این گفتم چون کامپیوتر ، اینترنت ، سایت و ... وقت زیادی می خواد و اگه بدون برنامه باشه همه ی وقت ها رو
می خوره !
البته به صورتی بودن خودتون منو ببخشید نمی خواستم نصیحت کنم . شاید این پیام برای بچه های دیگه باشه .
فقط یه سؤال : سبله یعنی چه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد