خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

صدای پای اب {سهراب سپهری}

اهل کاشانم

روزگارم بد نیست

تکه نانی دارم.خرده هوشی.سر سوزن ذوقی

مادری دارم بهتر از برگ درخت

دوستانی بهتر از آب روان

و خدایی که در این نزدیکی است:

لای این شب بو ها.پای ان کاج بلند

روی اگاهی آب.روی قانون گیاه

نظرات 3 + ارسال نظر
بوسه دوشنبه 8 بهمن 1386 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام عزیزم
خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم اینقدر دوست های خوب دارم.
می شه لطف کنید وبلاک رو به لینک دوستان اضافه کنی؟ ممنون.
من هم لینکتون کردم.

محدثه یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام خانومی

شعر سهراب دوست داشنیه

مرسی کهمنو لینک کردی میشه خواهش کنم دفعهبعد اومدیوبلاگ لینک خودت رو بذاری...ممنون...

یعنی خودت رو لینک کنی


مرسی

ممنون

آپم

شبت بهاری

عزیزم میشه دلیل خواهشتو بدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مبله یکشنبه 7 بهمن 1386 ساعت 12:48 ب.ظ

سبله چرا نگفتی روی اگاهی اب و روی قانون گیاه ولای این شب بو ها و پای ان کاج بلند چی کار می کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد