خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

شعر

هر کی بگه این شعر ماله کیه یه جایزه پیشه من داره یه سکه !!!!!!!!!!

تعجب نداره وقتی بگین خودتون می فهمین.نترسین عکس سکه رو بهتون نمی دم خودشو میدم.

پیش از این ها فکر می کردم خدا  .....

من فقط اسمشو میذارم اما شاید دلم سوخت یه کم از شعرشم نوشتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ریخانه شنبه 24 آذر 1386 ساعت 02:42 ب.ظ

پیش از این ها فکر می کردم خدا .....

خانه ای دارد کنار ابر ها
پس قیصر امین پور هم می خونی

مریم دوشنبه 19 آذر 1386 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.hissss.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری !

به ما هم سر بزن

البته وب من سبزه !! هههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد