خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

اگه پسرا با جنبه باشن!!!!!!

اگه پسرا با جنبه بشن :

1.هر پسری فقط یه دوست دختر داشت(و از اونجایی که من هنوز بر این نکته اصرار دارم که آمار تعداد دختران از پسران بیشتره،سر تعداد کثیری از دختران بی کلاه می مونه و لذا جنگ جهانی سوم بین دختران اتفاق می افتاد).

 
2.هر پسر هفته اول آشنایی با یه دختر به خواستگاریش می رفت(لذا دوران خوش دوستی و

استرس های قرار ملاقات از بین می رفت).

 
3.فشار بر روی دختران برای قبول شدن در دانشگاه به شدت افزایش می یافت.

 
4.بوی ترشی کشور رو بر می داشت (لذا مشکلات زیادی برای شهرداری پیش می یومد).

 
5.ازدواج برای دختران تبدیل به آرزو و رویای شبانه می شد.

 
6.برای گرفتن گل از دست عروس در عروسی خون و خونریزی راه می افتاد.

 
7.مانتو ها تنگ تر،جوراب ها کوچیک تر،شلوارها کوتاه تر و روسری حذف می شد.

 
8.شوهر مثل قند و پنیر کوپنی می شد و صف های طولانی برای گرفتن آن به وجود می اومد.

 
* پس به این نتیجه می رسیم که پسر ها همین طور بی جنبه باقی بمونن هم برای دخترا بهتره

هم برای تمدن و جامعه بشری

 

نظرات 3 + ارسال نظر
اسمان ابی پنج‌شنبه 24 آبان 1386 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.ktsm333.blogfa.com

هرچی باشه از من بهتری.
خسته نباشی و ممنونم که نظر دادی.

گیلاس(منظ) یکشنبه 15 مهر 1386 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام!
اینجا چرا این شکلی شده؟؟!!
جالب بود! ولی مگه تو دختر نیستی؟؟!!!! از الان دیگه ترد شدی!!!

طاهره شنبه 14 مهر 1386 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.baraneeshgh-67.blogfa.com

سعیده جون سلام
من خواهر بهشتم
وبلاگ قشنگی داری و خیلی ازش خوشم اومد
مثله خودت شیطون و دوست داشتنیه
اومدم مهمونت شدم تشریف نداشتی گفتم
روی درکلبه ات یادگاری بنویسم...
درکلبه بارونی من هم به روی توبازه
منتظرم بیای تاخاک قدمهاتو فرش زمینم کنم
شادوسبزباشی

[گل] [گل] [گل]

سلام طاهره جون حالت خوفه ؟بهشته خوفه؟
من حتما روی کلبه ی بارونیه تو هم چند تا خط از خودم به جا می گذارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد