خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

ای بازی بازی بازی ......

۱.خودتو معرفی کن:من سعیده ام ام.البته به سبله هم معروفم .تولدم ۱۳۷۳  .دوم راهنمایی ام   

۲.فصل و ماه و روزی که دوست داری:روز اول از ماه فروردین از فصل بهار را به خاطر کادو ها و عید دیدنی هاش.و روز چهارم از ماه دی از فصل زمستان را به خاطر شمع و کیک و کادو هاش دوست دارم 

۳.رنگ تو: صورتی  

۴.غذای مورد علاقت:من پیتزا.میگو. لازانیا و زرشک پلو با مرغ را خیلی دوست دارم.اما اگه ۱۰۰ سال بهم جوجه کباب بدن بازم می خورم. 

۵.موسیقی مورد علاقت: محسن یگانه- آریان - و ... 

۶.بد ترین ضد حالی که خوردی:این که سر زنگ زیستمعلممون ازم سه تا سوال کرد تا اومدم جواب بدم خودش جوابا رو گفت بعد هم به من گفت:درسیو که الان دادم چرا بلد نیستی؟؟؟!!! 

۷.بزرگترین قولی که تا حالا دادی:این که به بهترین دوستم ۲ تا قول دادم که به هیچ کس نگم.

۸.ناشیانه ترین کاری که کردی:این که یکبار یه بار مامانم یه تلفن داشت که دایی اش که فوت کرده بود بهش داده بود تلفنه شیشه ای بود . منم واسه ی این که اتاقم تلفن داشته باشه اونو زدم توی پیریز برق اتاقم و اون تلفنبا یه صدای بوم ترکید؟؟؟؟!!! 

۹.بدترین خاطره ی زندگیت:کل کلاس پنجم من واقعا از اون سال متنفرم 

۱۰.شخصی هست که بخوای ملاقاتش کنی:معلومه اما نمی گم  

۱۱.برای کی دعا می کنی:۱.اللهم عجل لولیک الفرج

۲.خدایا همه ی مرض ها را شفا بده۳.خدایا همه ی ارزو های خوب ادما را براورده کن. 

۱۲.کیو نفرین می کنی:هیچ کس به جز شیطان  

۱۳.وضعیتت در ده سال اینده:نیدونم خوب. 

۱۴.حرف دلت:ماله دله نمیشه گفتش! 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 آذر 1386 ساعت 02:55 ب.ظ

ای شکمو دیگه بیا منم بخور

لیلا شنبه 3 آذر 1386 ساعت 03:11 ب.ظ

با عرض معذرت ایمیل من اشتباه بود بنابراین هیچ کدام از نامه هات به دستم نرسید ولی از حالا منتظرم بارسا میگه:شاخسین چطوره؟

سلام چطور هستی؟ خوب هستی؟ در سلامتی کامل بسر می بری ؟ به پارسا بگو شاسخین حاش خوبه هی خونه رو میریزه میپاچه هی من شوشته می کنم.فروغ چه طوره؟

نفیسه پنج‌شنبه 12 مهر 1386 ساعت 09:03 ب.ظ

وبسایتت این خودت رو به خودت دلیل خودت مثل خودت اسم صورتیت خیلی خیلی خر صورتی اما تو خر صورتی دیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد