خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خورشید پشت مه ها

مه ها پائین میریزد

از اسمان بی ته

و به سوی اتاق ما میاید

با انبوه سردی

و سرمایی وصف نا پذیر

به خانه نفوذ می کند

که من حس می کنم

این سرما بی پایان است

        اما.............

ناگهان خورشید از پشت مه ها پیدا می شود

و با دستان پاکش

افکار سرد من را از بین می برد

و گرمایی لطیف را به من تقدیم می کند 

 

 

                                                             متن از من

نظرات 3 + ارسال نظر
علی جمعه 23 شهریور 1386 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.alitoope.blogsky.com

چرا بدان گونه نگاهم میکنید؟!
عاشقی خسته و درمانده ندیده اید؟!

سلام خانمی مر۳۰ که به من سر زدی بازم از این کارا بکن راستی منت میزاری و با تبادل لینک موافقت میکنی؟

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورت
وبلاگت نازه مخصوصا اون کوچولوهای ملوس
دلت شاد

نگین پنج‌شنبه 22 شهریور 1386 ساعت 12:24 ب.ظ http://ariai.blogsky.com

جل الخالق
جل الخالق
جللللللللللللللللل الللللللخالققققققققققققق
خر که خاکستریه
چطور شده....؟
شده صورتی؟
اوا....
پلنگ که صورتی بود....نکنه منظورت همون پلنگه بوده؟
من فچ کنم منظورت پلنگ بوده زبونت نچرخیده؟!!!
حالا اگه تو خر صورتی دیدی سفت بگیرش نذار فرار کنه...
یه موضوعه نادره....
اسمت ثبت میشه
(نیش)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد