خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

شعر

بخون با من

    بخون از  زنده موندن

       بخون از  عشق و رویا

              شعر گفتن

      بگو از کودکی

                     بازیِ تقدیز

       همه گمگشته های  

                 بیش و کم      دیر

        فقط یک حرف   باقی

              عاشـقـم من

    همین یک    دوسـتت دارم

             کی ام     من

  کسی که  زشت را

               زیـبا   به من داد

               همان یک دم

                  بُرید از عشـق فرهاد

نظرات 2 + ارسال نظر
نیاز یکشنبه 10 آذر 1387 ساعت 07:00 ب.ظ http://mokhder.blogsky.com/

سلام

آرش جمعه 8 آذر 1387 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogfa.com

چشمم روشن عاشق شدی؟؟؟
این شعر زیبا شاهکار ادبی کی هست؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد