خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

معرفی کتاب

سلام 

امروز می خوام چند تا کتاب بهتون معرفی کنم که از نظر خودم خیلی قشنگن: 

 

 

۱.مجموعه ی‌ ۵ جلدی جودی دمدمی 

 

نویسنده:مگان مک دونالد 

 

نشر:افق 

 

از سری کتاب های فندق(رمان کودکان) 

 

 =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

 

۲.دخترم فرح 

 

نویسنده:فریده دیبا(مادر فرح پهلوی) 

 

نشر:موسسه انتشارات به آفرین  

 

مجموعه خاطرات مادر فرح دیبا از زندگی در گاخ سلطنتی

  

 =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=-=-=-=-

۳.اشراف زاده 

 

نویسنده:نسرین قدیری(کافی) 

 

نشر:البرز 

 

 =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

قیمت:۲۵۰۰ تومان 

 

قسمتی از داستان:ناگهان خودش را دید که در جامه ای سیاه و زنانه ایستاده و به او نگاه می کند.  خودش را دید که شمشیر از رو بسته و رو در روی او ایستاده و آماده ی مبارزه و کینه توزی است. 

نظرات 5 + ارسال نظر
.... جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام خر صورتی (خچه ) اگه تونستی یه پیغامی واسه ما بذار

یکی از دوستانت
می دونم قربونش میشی
(میو)

سلام خانمی!
اولا قربونت نمی شم
دوما دوستت دارم
سوما خداحافظ

فاطمه جمعه 28 فروردین 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام سبله جان خوبی عزیزم فکر کنم نشناختی اولین باره که دارم واست پیغام میذارم وبلاگ جالبی داری هرچه بگی توش پیدا میشه . راستی این پایین برات یه آدرس وبلاگ مینویسم بهش سر بزن بلکه تحریک شدی و تو هم یه چیزایی از رضا صادقی نوشتی .فعلا یا علی
www.meshki.webphoto.ir

سلام فاطمه جون .
خوبی ؟
میلت رو سیو کردم .
بازم بهم سر بزن
باهام چت می کنی ؟
راستی تلفنتم دوباره گم کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بای

بهشته پنج‌شنبه 27 فروردین 1388 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.paradisee115.persianblog.ir

سلام خوبی؟
من آپم.خوشحال می شم بهم سر بزنی.
فعلا...[نیشخند][زبان]

سیامک سالکی شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://tighoabrisham.blogsky.com

سلام.
وبلاگ خوبی دارید.
خوشحال میشم سری به وبلاگ من بزنید.
موفق باشید.

مهدی شنبه 22 فروردین 1388 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد