خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

مرگ

مرگ من روزی فرا خواهد رسید  

در بهاری روشن از امواج نور  

در زمستانی غبار آلود و دور 

یا خزانی خالی از فریاد و شور  

مرگ من روزی فرا خواهند رسید 

روزی از این تلخ و شیرین روز ها  

روز پوچی همچو روزان دگر 

سایه ای ز امروز ها و دیروز ها 

 

دیدگانم همچو دالان های نور  

گونه هایم همچو مرمر های سرد 

ناگهان خوابی مرا خواهد ربود 

من تهی خواهم شد از فریاد مرگ 

خاک می خواند مرا هر دم به خویش 

می رسند از ره که در خاکم نهند 

آّه شاید عاشقانم نیمه شب 

گل بروی گور غمناکم نهند 

 

بعد من ناگه به یک سو می روند 

پرده های تیره‌ی دنیای من 

چشم های ناشناشی می خزند 

روی کاغذ ها و دفتر های من 

در اتاق کوچکم پا می نهد 

بعد من با یاد من بیگانه ای 

در بر آیینه می متند به جای 

تار مویی!نقش دستی ٬شانه ای 

 

می رهم از خویشو می مانم ز خویش 

هرچه برجا مانده ویران می شود 

روح من چون بادبان قایقی 

در افق ها دور و پنهان می شود 

 

می شتابند از پی هم بی شک 

روز ها و هفته ها و ماه ها 

چشم تو از در انتظار نامه ای 

خیره می ماند به چشم راه ها 

 

 

تو ادامه مطلب شکلک بامزه گذاشتم .ببینین !

        Reading a BookGeminiKissBaby GirlYahHello

Heart Smile                                            

Smiley from millan.netSmiley from millan.net Angry ElfGirl PowerGun ToutingAlbert EinsteinWinnerChampagneYattaWhoop De DooMartiniHappy DancePeppyI'm SorryRolling PinGnome

 

            
         HippieHippie Hello Night  Arabic Veil  French Kiss  Kiss In Love             ChampagneYattaWhoop De Doo                               

 لبخند  سوال تعجب شیطان فرشته سبز خمیازه هیپنوتیزم مشغول تلفن ناراحت قلب عصبانی گریه یول ساکت  

خوشمزه دروغگو به من زنگ بزن چشمک خجالت از خود راضی خنده بامن حرف نزن قهر متفکر منتظر کلافه نیشخند زبان عینک

خنثی خواب دلقک آخ افسوس بای بای مژه ماچ نگران ابرو چشم ابله تشویق زبان وقت تمام

 بغل  دل شکستهاوه قهقهه بازنده هورا استرس گاوچران خیال باطل  money eyes whistling  feeling beat up

      

                                  

        made by Laiemade by Laie                    connie_43.gif  connie_rockingbaby.gif  connie_feedbaby.gifconnie_wimperingbaby.gifgirl_cray.gifgirl_blum2.gifgirl_pinkglassesf.gif     connie_49.gifhysteric.gifgirl_to_take_umbrage2.gifgive_heart.gifgirl_impossible.gifgirl_hide.gifkiss.gifgirl_haha.gifgirl_cray2.gif           

      10_9_210.gif             36_1_51.gif    


نظرات 8 + ارسال نظر
مهدیه جمعه 25 دی 1388 ساعت 08:18 ب.ظ http://mahdiyeh18jp.persianblog.ir

۲۰ سال تقریبا - اما سرطان داشت ...
تو چی شد یاد این شعر افتادی ؟

س م ح جمعه 25 دی 1388 ساعت 06:21 ب.ظ http://baraye1bar.blogsky.com

مرگ حقه... وبلاگ خوبی داری یسری بهم بزن!

مهدیه جمعه 25 دی 1388 ساعت 05:19 ب.ظ http://mahdiyeh18jp.persianblog.ir

آه که ...
دوستم مریض بود ، دم مرگش همیشه اینو زمزمه میکرد ...
روحش شاد
روح فروغ هم شاد

علی اکبر پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
مگه کارنامه اتون رو دادن؟
دروغ میگی که خراب کردی!
من که هاج و واج موندم ... جوابها رو اشتباه می نویسم.این شد حرف اخه؟ بس که موقع درس خوندن حواست جایی دیگست ..
حالا این که گذشت .. تلاشت رو برای امتحانات بعدی زیاد کن ...
تا بعد ...
موفق باشی

سلام دوست جونم
من بعد از یه غیبت طولانی با ادامه ی ماجرا اومدم البته اگه منو و ماجرامو یادت باشه....
با کل ماجرای من و خیابون خاطره ها اومدمممممممممممم
بیا و حتما نظرتو بگوووووووووووو....ببخش دیر اومدم...
منتظرتماااااااااااااااا

علی اکبر شنبه 19 دی 1388 ساعت 05:44 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
شعرت عالی بود .. واقعیتی انکار ناپذیر .
شکلکهاتم عالی بودن .. به نظرم علاقه زیادی به گذاشتن شکلک در بین مطالبت داری ..
خوب بالاخره لوگوی خودت رو پیا کردی .. مبارکه.
درباره امتحاناتتم ناراحت نباش ..
صبر کن تا کارنامه بدن تا بعد ... اینقدر هم ایه یاّس نخون ..

موفق باشی

خانباجی شنبه 19 دی 1388 ساعت 01:56 ب.ظ http://khatkhatih.blogspot.com

یادم رفت اسمم رو بنویسم .عجیبه که اسمی از من نخواست و ثبت شد.

[ بدون نام ] شنبه 19 دی 1388 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام
شکلکها خیلی با حالند
دخترم نشسته روی پاهای من /هی نگاه میکنه ذوق میکنه میخنده.
فکر میکنم ناراحتی از چیزی.چی شده ابجی کوچولوی من؟
شعرت اینو میگه.من نمیگم.
از خودت بیشتر بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد