خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

رویای سپید و...

 View Image

 

وقتی گل یادت تو دشت خیالم

رویید و نپرسید روزگار و حالم

وقتی بوی عشقت پیچید توی خوابم

یه رویای شیرین اومد به سراغم

بودی یار خورشید پی تو دویدم

عکستو تو دشت آلاله ها دیدم

از باغ نگاه تو غنچه ای چیدم

رنگ آسمونو تو چشم تو دیدم

 

 

 

ایران

رویای سپید من تو ای عشق و امید من هوای تو دارم طاقت ندارم

رویای سپید من تو ای عشق و امید من بی تو خواب ندارم من بیقرارم

شدی پر پرواز با تو پر کشیدم خودمو رو بال قاصد کها دیدم

ترانه عشق رو وقتیکه شنیدم به ساحل سبز آرزو رسیدم

قصر آرزوهام با تو غرق نوره دهکده رویام بی تو سوتو کوره

قلب من از عشقت سرمست غروره

سرد و بیقراره وقتی از تو دوره

رویای سپید من تو ای عشق و امید من هوای تو دارم طاقت ندارم

رویای سپید من تو ای عشق و امید من بی تو خواب ندارم من بیقرارم

رویای سپید من رویای سپید من ....

» ترانه سرا : شراره فرنژاد
» آهنگساز : شراره فرنژاد
» تنظیم کننده : نینف امیر خاص 
 » خواننده : گروه آریان
» آلبوم : و امّا عشق
» ترانه : رویای سپید 
 
  

ایران ایران

ایران همیشه جاوید سرزمین نور و دریا

تو خودت یه کوه نوری توی گنجینه دنیا

پرچمت یه افتخاره اون بالا تو اوج ابرا

همیشه با من میمونه اون سه رنگ ناب زیبا

ایران

وطنم فقط تویی توهرجای دنیا که باشم

عشق تو خون تو رگهام نمیخام از تو جدا شم

وقتی که از اینجا دورم بغض غربتو میبارم

همه قشنگیاتو توی ذهنم میسپارم

(ایران ایران ایران) 2
قصه فرهاد و شیرین قصه عشق سیاوش

اون ابرمردای عاشق رستم و کاوه و آرش

یاد جنگل یاد کوها چهل ستون و تخت جمشید

ساحل دریا کنار و سرخی غروب خورشید

ایران ایران ایران

» ترانه سرا : فهیمه رادمند
» آهنگساز : نینف امیر خاص
» تنظیم کننده : نینف امیر خاص
 » خواننده : گروه آریان
» آلبوم : و امّا عشق
» ترانه : ایران 
 
بارون 

هدیه میکنن ابرای بهار
در گوهر آسمونی رو

از تو باغچه ها میخونن گلا
باز ترانه مهربونی رو

از کوچه میاد باز صدای پاش
میزنه به شیشه با قطره هاش

میپچه صداش توی هر خونه
باز بارونه

بارونه بارونه
بارونه بارونه

ابرا پاک میکنن از غبار غم
بوی تازگی میده سبزه زار

دونه های شبنم تو برگ هر
شاخه گلی مونده یادگار


بیا تا بارون باشیم
تا که از غبار غم پاک کنیم دلهارو
تا که از عاطفه سیر آب کنیم گلهارو

تا مثل رنگین کمونا موقع رفتن بارون
توی آسمون دلها بمونن خاطره هامون

بیا تا بارون باشیم بیا تا بارون باشیم

» ترانه سرا : علی پهلوان
» آهنگساز : علی پهلوان
 » خواننده : گروه آریان
» آلبوم : گل آفتابگردون
» ترانه : بارون

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام...
چطوری؟!!!
آهنگشم دارم!!!
آخی چرا رفتن؟!!!من که باهاشون خداحافظی نکردم!!!!!!!
بازم خوبه به زور خونده میشه!!!لا مصب درسای من به زورم خونده نمیشه!!!
میگما منظورت از جمله ؛این بالاییا حالشون خوبه 5 بار برات ازاین منحنیا گذاشتن؛ چیه؟!!!!

علی اکبر چهارشنبه 16 دی 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
یه سری به اینجا بزن نظرت رو بگو
--------------------------------------------------------
http://owrwrq.blu.livefilestore.com/y1prPZK-CKIJP5M-VxFOgHmETLsTRi6GskrspVZpY7d-D9hlhxp6mseP7ikF3oN1himZgZ3wcRDuw23I5HlzH6N9s5p4o_uDOF4/11111111.jpg
--------------------------------------------------------

آرش سه‌شنبه 15 دی 1388 ساعت 04:30 ب.ظ http://setarehbaran.mihanblog.com

من عاشق گروه آریان هستم
آرزومه یه روز بتونم کنسرت شون برم.

سارا دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.lovingsea.persianblog.ir

سلااام!لینکمی!یعنی لینکت کردم وبلاگ خشنگ!!!!

خانباجی یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

دعای پاس کردن درس: الهی ادرکنی پاسا ترمی به نمرتی دهی و دوازدهی و حفظا من مشروطی و فلجا استادی و لغوا امتحانی بحق برفا و آلودگی جوا و هرج و مرجا شهرا به دلیلة هتکی حرمة عاشورا


سلام
ترانه سرا فامیلتونه؟؟؟؟؟؟

محمدرضا یکشنبه 13 دی 1388 ساعت 12:26 ب.ظ http://www.mamalijoon.blogfa.com

سلام...
انگاری این بار راست راستکی آپ کردی!!!
به به...شعرای آریان...الان میرم و در حالیکه دارم میخونمشون میزارم آهنگش پخش شه آخه خیلی زیباست....
از درسات چه خبر؟!!!خونده میشن یا نه؟!!!
مرغا چه طورن؟!!!هنوز درگیری؟!!!

علی اکبر شنبه 12 دی 1388 ساعت 11:52 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام

خوشحالم که نمره 19 رو اوردی .. افرین
درباره درس دینی هم باید بگم که :
دل به درس نمی دی دیگه .. از الان داری مقدمه چینی میکنی تا اگه یه وقت نمر ه بدی تو درس دینی گرفتی بگی که من قبلا گفته بودم .. دستت رو شد .. فیزیک که سخت تر از دینه.
بخون .. توکل کن به خدا ان شاالله از صد این یکی هم رد میشی.
راستی دنبال چه جور لوگویی می گردی؟
شاید تونستم کمکت کنم.
تا بعد
موفق باشی

علی اکبر شنبه 12 دی 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
فکر کنم عاشق آهنگهای گروه آریانی ..
قبلا هم از این کارها کرده بودی .. شعر زیبایی بود.

از امتحانت چه خبر.. شیری یا روباره؟
انگاری که خوشحالی !

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد