خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

زندگی

 

 

زندگی یعنی بخند هر چند که غمگینی 

ببخش هرچند که مسکینی  

فراموش کن هر چند که دلگیری 

اینگونه بودن زیباست 

هر چند که آسان نیست! 

 ×٪×٪×٪×٪×٪×٪×٪×٪×٪×٪×٪×٪×٪× 

 

خاطرم نیست تو از بارانی یا که از نسل نسیم 

هر چه هستی گذرانسیت هوایت ٬ بویت  

تو ز من یاد کنی یا نکنی 

من به یادت هستم!

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://hamsahrijavan.blogsky.com

خیلی زیبا بودن ...
برای من که آسونه .. اما نه زیاد .. یه جورایی این جملات با من در ارتباطن ...

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد