این نمایشگاه 25 اوت یعنی 2 شهریور افتتاح شد . این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های اتومبیل جهان می باشد که تا 5 سپتامبر ادامه خواهد داشت . هشت اتومبیل خارجی و هفت اتومبیل اروپایی و 62 اتومبیل داخلی در این نمایشگاه شرکت داده شده .

برای مشاهده بقیه اتومبیل ها به ادامه مطلب مراجعه کنید .





نویسنده : سعید ; ساعت 20:1 روز 2010/8/29
دسته بندی :فقط در روسیه





ششمین جشنواره فیلم های اسلامی (منبر طلایی) روسیه بار دیگر با حضور انبوهی از فیلم های ایرانی برگزار می شود .

این فستیوال از تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور) تا تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) در شهر کازان روسیه برگزار می گردد . در این جشنواره بین المللی فیلم هایی از کشور های مختلف شرکت می کنند که در این چهار روز به طور هم زمان در سینما های مختلف شهر به نمایش در می آیند . سال گذشته فیلم های ایرانی توانستند خوش بدرخشند و نظر داوران این فستیوال را به خود جلب کنند . فیلم چراغی در مه جوایز بهترین کارگردان ، بهترین بازیگر زن و بهترین نویسنده فیلم داستانی  را دریافت کرد ولی متاسفانه فیلم سوپر استار چنگی به دل داوران نیانداخت و خانم میلانی را دست خالی به ایران باز گرداند . دو دوره ی قبل نیز فیلم میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقلی پور بهترین فیلم جشنواره شد و هرشب تنهایی صدرعاملی جایزه بهترین فیلم نامه را دریافت کرد. امسال 31 فیلم سینمایی کوتاه و مستند ایرانی در این فستیوال شرکت خواهند کرد .

و امسال در فستیوال 2010 منبرطلایی باز هم شاهد حضور فیلم های بسیار قوی ایرانی هستیم از جمله ملک سلیمان ، یوسف پیامبر ، مریم مقدس ، درباره الی (ارتباط این فیلم با این جشنواره هنوز مشخص نشده) و چندین فیلم دیگر که در جدول زیر مشاهده می کنید .

جالب توجه اینجاست که  اسرائیل بازهم برای این فستیوال فیلم ارسال کرده است و مورد قبول داوران قرار گرفته با اینکه سال گذشته با اعتراضات شدیدی از جانب شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان قرار گرفت و حتی شاهد درگیری های فیزیکی هم بودیم .

کشور های شرکت کننده در این فستیوال : روسیه ، ایران ، استرالیا ، انگلیس ، آلمان ، اسپانیا ، ایتالیا فلسطین ، پرتغال ، آمریکا ، ترکیه، فرانسه ، اتریش ،آذربایجان ، الجزایر ، ارمنستان ، افغانستان ، بحرین ، بوسنی و هرزگوین ، گرجستان ، مصر ، هند و رژیم منحوس صهیونیستی .




نویسنده : سعید ; ساعت 12:33 روز 2010/8/22
دسته بندی :

لینک مطلب




امروز ریس فدراسیون فیفا برای بازدید از امکانات ورزشی شهر کازان وارد این شهر شد .

کازان سومین پایتخت روسیه محسوب می شود و دارای فرهنگ و قدمت تاریخی است . کازان به عنوان پایتخت ورزشی روسیه فعالیت گسترده ای را در این زمینه دارا می باشد به طوری که تیم روبین کازان 3 دوره پیاپی قهرمان لیگ فوتبال روسیه شد  و حتی تیم بارسلونا رو در لیگ برتر اروپا 2-1 در نیوکمپ شکست داد و با اینترمیلان به تساوی دست یافت این فقط شامل فوتبال این شهر می شود در حالی که در رشته های دیگر نیز مانند شنا ، والیبال ، بسکتبال و ..... حرف زیادی برای گفتن دارد .

حال کازان که میزبان یونیورسیاد یا همون المپیک دانشجویی جهانی 2013 شده قدم های بزرگی برای احداث استادیوم های مجهز و با استاندارد های روز دنیا تلاش های زیادی می کند . اروپا بودجه 10 میلیارد دلاری را به این منظور به این شهر اختصاص داده تا از آن به نحو احسن استفاده کند . شهردار این شهر وعد داده که تا آن زمان این شهر به هتل هایی با ظرفیت بیش از 90000 هزار نفر مجهز خواهد شد .

تصاویری که در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد  نمای این شهر را در سال 2018 را نشان می دهد که واقعا یک شهر رویایی خواهد شد .




نویسنده : سعید ; ساعت 17:35 روز 2010/8/18
دسته بندی :





Mi-28N ملقب به شکارچی شبانه دارای یک سیستم ویژه برای حفاظت از پرواز و توانایی رصد  دشمن از فاصله  ۳۵  کیلومتری حتی در تاریکی شب را دارد این هلیکوپتر به خاطر توانایی های فوق العاده مشابه به تانک بین مردم به تانک پرنده شهرت یافته .

این جنگنده به خلبان اجازه پرواز در هر شرایطی را می دهد  و قابلیت شلیک پی در پی ۱۰ موشک بزرگی را که به همراه خود یدک می کشد را دارد و می تواند هر نوع تانکی را کمتر از ۲۰ ثانیه از پای در آورد.

گلوله های این جنگنده از نوع ۱۲.۷ میلیمتری هستند . در این جنگنده صندلی خلبان از سطح موتور می باشد و این باعث شده که اشراف خلبان بر سوژه ها بیشتر باشد .

Mi-28N در نیروی ارتش روسیه به صورت انحصاری استفاده می شود . ادامه دارد .




نویسنده : سعید ; ساعت 9:35 روز 2010/8/13
دسته بندی :