خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

بعد از کلی وقت دوباره برگشتم

می دونم که اگه هرچی بگم فقط تقصیرو انداختم گردن چیزای دیگه

ولی این که این همه وقته که نرسیدم سر بزنم به خر صورتی و چیزی آپ کنم به خاطر خیلی چیزاست....مثلا دانشگاه، دوره ی نامزدی و ...، اینستاگرام و .....



خیلی جاها هست که عضوم و خیلیم مطالب مختلف میذارم و می خونم ولی هنوزم اینجا رو بیشتر از همه جاهای دیگه دوست دارم.


سعیم می خوام بکنم که اگه شد یه کلمه واس یونی درس بخونم.

یه تحقیق برداشتم راجب بچه های بیش فعال که هنوز هیچ کاری نکردم براشو و دو هفته ی دیگم ارائه دارم......

  دلم می خواد زود زود رانندگی یاد بگیرم.ولی یهو می ترسم.نکنه هیچ وقت نتونم رانندگی کنم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد