خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

فقط امروز...

سلام

یه اتفاقی داره می افته!

سعیده داره میره پیش!

از همین شنبه میرم!

ممکنه خیلی دیر به دیر برسم آپ کنم ولی سعیمو می کنم که بیام!

واسه همه ی کسایی که کنکور دارن دعا کنین!


÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷



خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد       خواهان کسی باش که خواهان تو باشد


××××××××××××××××××××××××××××××××××××

آهنگ نوشت:

اینم از تو که می گفتی

منو تنها نمی ذاری

اینم از تو که می گفتی

رو دلم پا نمی زاری

اینم از تو که خودم رو

توی چشم تو می دیدم

اینم از تو که با دستات

به ته قصه رسیدم

بیشتر از این روی دوست داشتن تو

 حساب می کردم

میون دنیا و عشقم

تو رو انتخاب می کردم

از تو انتظار نداشتم 

که شبیه همه باشی

که بتونی خیلی راحت

بدتر از غریبه ها شی

توی فکر با تو بودن 

یه امید به زندگی بود

اما حالا خوب می دونم

اشتباهم سادگیم بود

همیشه حساب عشقت 

از همه دنیا جدا بود

فکر فردای منو تو 

چه قشنگ و بی ریا بود

بیشتر از این روی دوست داشتن تو 

حساب می کردم

میون دنیا و عشقم

تو رو انتخاب می کردم

از تو انتظار نداشتم 

که شبیه همه باشی

که بتونی خیلی راحت

بدتر از غریبه ها شی


(اینم از تو--- شهاب رمضان)

پ.ن:خیلی با آهنگای شهاب رمضان حال می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://malakemina.blogfa.com

اپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد