خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

دو تا چیز که تو دلم مونده بود!

سلام! 

۵شنبه ی این هفته ساعت ۱۲ و نیم شب داشتیم از سر یکی از چهارراه های شمال تهران رد می شدیم! پشت چراغ قرمز وایستاده بودیم! یه دختربچه ی ۶-۷ ساله اونجا بود!  

اینقدر قدش کوتاه بود که نمی تونست با دستمالش شیشه ها رو پاک کنه! فقط می تونست شیشه ی چراغای ماشینا رو پاک کنه! 

نیگاش که می کردی خیلی مظلوم بود! معلومه که همه فک می کنن که اگه پولی بهش بدن خرج مواد و .... میشه واسه بقیه! 

همون موقع از خودم پرسیدم: چرا این باید با این سنش کار کنه؟؟؟ اونم این موقع شب؟!؟!؟ 

من که جوابی جز اجبار پیدا نکردم!  

شماها چی فک می کنین!!!!  

 

 

~£~£~£~£~£~£~£~£~£~£~£~£~£~£~£~   

 

پ.ن: من عاشق بارونم!  

از بچگیم هر وقت که بارون میومد داشتم تو حیاط خونمون زیر بارون می دویدم و شعر می خوندم! مامان بزرگمم از طبقه ی خودش میومد و باهام حرف می زد یا نمازشو تو بالکن می خوند!

وقتی بارون میاد اگه تو ماشین باشم حتما پنجره رو می کشم پایین ! که البته همه ی خونواده دعوام می کنن که ماشین خراب شد یا سرده بده بالا پنجره رو! 

ولی من نمیدم! 

تو اون لحظه اگه دقت کنین! همه ی پنجره های ماشینا بالاست!  

نمی دونم چرا مردممون الکی لاف می زنن که ما عاشق بارونیم! یا عاشق اینیم که زیر بارون بدون چتر راه بریم! ولی وقتی بارون میاد پنجره هاشون بسته است! 

به نظر شماها چرا؟!؟!؟!؟

نظرات 12 + ارسال نظر
کوچولو شنبه 15 مرداد 1390 ساعت 02:35 ب.ظ http://lovelyboy.blogsky.com

نه همه اینطوری نیستن که شما گفتین!!!

یکیش خودم...اگه بارون بیاد حتی اگه چند ساعت مداوم بیاد میرم زیرش تکون هم نمیخورم.....
بخصوص وقتی هم شب باشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 مرداد 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

اولندش که(اولا دش که!!!!)شماغلط میکنی اسم منوبگی البت بگی هم اتفاق خاصی نمیفته دومندش شماچراانقذه تنبل شدین 50روزه دارم میام آپ نیستی(دروغ گفتم درحدقورباغه!!!) سومندش ولباگ دقت کن ولباگ جدیدیم (باباشاهی بود)افتتاح شدیه منشی گوگول مگولی من!!!!!!(قهوه تلخیاش میفهمن چی میگم)

فعلا که خودتم اسمتو نگفتی یاسی خانوم!!!!!!!!!!!۱
حالا ۵۰ روزم نیست دیگه!
ولی دارم سعیمو می کنم که به آپم!
البته شما به وزغ شباهت بیشنری داری عزیزم!
گوگولی مگولییه!
دختریم چرا به من نداده بودیه این وبلاگیه ات را؟؟؟؟

نونوچه شنبه 1 مرداد 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

آپ کن سعیده جونم
تنبلی خوب نیستا

مهرداد پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

خب چرا سن واقعیتی دادی؟!!!!
مینوشتی 20 سالته!! شناسنامه که نمیخوان

مهرداد پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

والا گربه ها که همه میرن آب بازی که!!! کی گفته از خیسی بدشون میاد!؟

من نه... ولی این جاده های ما نیس خیلی کیفیتش بالاس!! بارون میاد تا زانو خیس میشه شلوار!

علی اکبر چهارشنبه 29 تیر 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری ؟خوبی؟ مارو نمی بینی خوشی یا نه ؟

آخ گفتی .. چی بگم .. این بچه ها دارن تقاص بی عقلی و سود جویی پدر و مادرهاشون رو میدن .. این طفلکی های بیچاره اسبابی شدن تا کیسه پدر و مادری رو پر کنن که هیچ بویی ز انسانیت نبردن ... نبردن .. آره نبردن چون نمیخوان ببرن .. چشمشون فقط و فقط دنبال مال دنیاست تا شاید بتونن یه گوشه از زخم و درد زندگی شون رو التیام ببخشن ...
الان بزنم تو جاده خاکی میگی سیاسیش نکن ... خب چرا یه فکری برای این بیچارها نمی کنن ... هان ... چرا جمعشون نمی کنن .. چرا یکجا اسکانشون نمیدن .. چرا کار بهشون نمیدن .. چرا بچه هاشون رو نمی فرستن مدرسه و مهد و ... چرا ؟ چون نمیخوان .. چون پول دور ریختن .. جیب خودشون تو این مملکت که پر نمیشه .. شیکمشون هم که سیر مونی نداره ... هر روز هی میان پشت این تریبون و اون تریبون زر زر زیادی میکن که اسلام دین مستضعفان و مستمندانه .. کو ؟ کجاست .. کجان اونایی که میگن اگه دیدن مسلمونی شب سر گرسنه به بالین میگذاره خواب بر او حرامه ... کجان این حرامی ها ... کجان مال مفت خورهایی که هروز داره تو این مملکت ثروتشون افزون میشه و هیچکس هم نیست تا بهشون بگه خرت به چن من ؟ بی خیال این مسائل به ما ربطی نداره ... اون کودک و خانوادش تا الان که راهی برای گذران زندگیشون پیدا کردن .. بعدا هم به همین منوال میگذرونن .. بهتره ما غصه نخوریم .. چون دیگه جایی برای این جور غصه ها ندارم ...

----------------------
بارون رو دوست دارم فقط به خاطر اینکه کسی دیگه نمیتونه اشکهامو ببینه ....

موفق باشی

سلام
مرسی!خوبم! حالا من کی تاحالا شما رو دیدم؟؟
اول حرفاتو قبول دارم!
سیاسیش نکن!
خیلیا خیلی حرفارو میزنن که از پسش برنمیان!من به این رسیدم!
ترجیح میدم راجبش فک نکنم!
چون تاحالا هزار هزار بار خیلی از عزیزترین کسایی که دارم بهم قول دادن و بعدشم بهش عمل نکردن! خیلی آسون تر از اونی که فکرشو بکنی!
بی خیال شو دیگه!
اینجوری که شما داری حرص می خوری تا لحظاتی دیگه یه نیم سکته میزنی!
-------------------
موافقم !
اینکه کسی نتونه اشکامو ببینه برام خیلی مهمه!خیلی مهم!
چون دوست ندارم!

نونوچه سه‌شنبه 28 تیر 1390 ساعت 09:04 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااای کار کردن نونوچه ها غم انگیزه

مممممممممممممممممممم بارون تو تابستون خیلی می چسبه

پیمان جمعه 24 تیر 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام آبجی سعیده ...

منم میگم مجبوره. پس با نظرت کاملا موافقم.

خودت که میگی مردم الکی لاف میزنن. پس نمیشه ازشون ایراد گرفت.

مهرداد جمعه 24 تیر 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

کجای بارون قشنگ هست!!
همه جارو خیس میکنه

مگه شما گربه ای که از خیسی بدت میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهرداد جمعه 24 تیر 1390 ساعت 04:05 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

اون کودک مجبوره کار کنه چون کسی نمیبینتش!!
اگه یکم مثل حجاب به این طفل های معصول رسیدگی میشد شاهد این چیزا (نمیگم نبودیم) کمتر بودیم

یاسمین پنج‌شنبه 23 تیر 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

نکش خودتوقربونت برم!!!من که یه سعیده بیشترندارم که ،دارم؟
اماهستن کسایی که مث من وتو که واقعا عاشق بارونن...چرااینجوری نیگانکنیم گلم؟
میدونی امسال من یه بارتوفروردین قبل تولدم اون شبایی که پشت هم بارون میومدیه شب اونقدرزیر بارون وایسادمو گریه کردم که دوهفته صدام درنمیومد وتب داشتم؟
دلم برات خیلی تنگه...واسه دیوونه بازیات مخصوصا...

چشم به قول خودت یاسمین خانوم!!!!!!!!!!(می خوای اسمتو بگم؟؟؟؟؟؟)
راست میگیا!
ولی خب ماها کمتر از اوناییم دیگه!!!!!!
آخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گریه زیر بارونو و تب بعدشو دوست دارم ! اما چرا گریه کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شکست خوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دل منم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی برا تنگیده عزیزم!
مخصوصا واسه دیوووووووووووووونه بازیات!!!!!!!!!!

رضا سه‌شنبه 21 تیر 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://manam.blogsky.com

خواهرم!!

هرچقدرم عاشق بارون باشن مردم
بیشتر عاشق پولین که بابت خرید ماشین زبون بسته دادن

خب پس مردم ما بیشتر مال و مرده پرستن تا واقعا عاشق اون چیزی باشن که میگن!
و این یعنی دورویی و ریا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد