خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

خر صورتی

اگر چیزی را که لازم نداری بخری ٬به زودی آنچه را که لازم داری می فروشی*بیا لبخند بزنیم بدون انتظار هیچ پاسخی از دنیا*

منم که امشب...

منم که امشب از عشقت٬ به کوچه پیوستم      

منم که گیج و پریشان و عاشق و مستم  

 

همیشه مقصد چشمم نگاه چهره ی توست 

به آسمان وجودت ستاره ای هستم 

 

ببین سبب ز چه شد با گذشت ثانیه ای  

من چو سنگ مقاوم ٬چو آب بشکستم 

 

پر از تلاطم مرگم درون سینه ی خویش 

که گویی از بر آبی به آتشی جستم 

 

تو را به عهد لطیفم قسم بگو بگو آیا 

که جز تو با کس دیگر هم عهد من بستم؟ 

 

چرا به جرم خیانت مرا ز خود راندی 

مگر تو شعله ی ایمان ندیدی در دستم؟ 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

شعرش مال رمان  تازیانه تقدیر ه !(سمیه شاهرضا) 

الان تو یاهو یه چیزی دیدم ! 

نوشته بود که کیت و ویلیام ماه عسل رفتن یه جزیره که اسم صاحبش فرهاد ولادی است! 

جالبتر اینکه تاحالا این جزیره رو فقط یه کسی به اسم راس و شاه ایران دیدنش!(ینی اون جاهایی که این دو تا رفتن اونام رفتن!) 

این شاه هم عجب خوش می گذرونده واسه خودشا!!!!! 

تورو خدا نیگا کنین! 

من فردا امتحان ریاضی ترم دارم و الان اینجا ولم!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://manam-minevisam.blogsky.com

شاه خوش گذرونی داشتیم!!!

ریاضی چیه؟؟
منم امروز امتحان ریاضی دارم اصلا نمیرم سر جلسه!!
دقیقا الان که دارم برات مینویسم این نظرو برو بچ دارن امتحان میدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد